Gå til innhold

BMW-treff Storo søndag 18. Oktober *update med liste side 1*

Hvor skal treffet være? (husk Peppes i Nydalen etter treffet!)  

31 stemmer

1. 1. Hvor skal treffet være? (husk Peppes i Nydalen etter treffet!)

• Tryvann
      6
    • Parkeringshuset til Storo-senteret
      20
    • Vallhall
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig bra respons her :D Morsomt å arrangere og stå på når folk er engasjerte og positive :) Sendt ut PM til omtrent 25 stykker nå, og det tar litt tid, men er helt klart vært det når så mange viser engasjement :) 20 siste mailene jeg har fått er varsel om privat melding fra bimmers.no :)

• Svar 294
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Får se om det blir et vintertreff også da vettu :D Håper dette blir veldig vellykket. Og blir det vellykket, så er det ingenting i veien for at det blir fler treff nei :)

Håper noen husker å ta med seg bra kamera :)

Gratulerer til meg med 750 innlegg :beer:

Skrevet

gruppe deal ja..hmm...hva om jeg vil ha vegetarpizza?hmm...nei det vil jeg ikke...men spiser ikkeno svin eller gris så...ja så da vet dere det...men er fare for at jeg blir ganske så viggo-pakistaner på treffet..hmm...men en ting er sikkert...er en del fartsdumper på parkeringa der som er KLIN umulige å komme seg over med mindre man kjører over fortauet...hmm...ekle saker...

Skrevet

Sant at det er noen drittdumper for å komme inn, men det går bra hvis man tar det rolig :) Er ikke høye, bare veldig "spisse/krappe". Er sånne plastgreier som er skrubb i bakken!

Wicky124: Du vil ordne deg pizza selv om jeg forstår deg rett eller?

Skrevet
gruppe deal ja..hmm...hva om jeg vil ha vegetarpizza?hmm...nei det vil jeg ikke...men spiser ikkeno svin eller gris så...ja så da vet dere det...men er fare for at jeg blir ganske så viggo-pakistaner på treffet..hmm...men en ting er sikkert...er en del fartsdumper på parkeringa der som er KLIN umulige å komme seg over med mindre man kjører over fortauet...hmm...ekle saker...

Tror ikke du skal være redd for dumpene. På vei inn til snteret er det bare på den ene siden av veien, så du kan kjøre i motsatt felt :wink: Hvis jeg ikke tar helt feil. Tenker på innkjørselen fra vitaminveien.

Skrevet

Da har jeg undersøkt hva den gruppedealen er. Det fungerer sånn at vi bestiller de pizzaene vi vil ha når vi kommer (med meny osv som vanlig) også følger det med en 0,4 liter brus. Jeg spurte om det var mulig med et tillegg for å få 0,8 liter, men det var ikke mulig egentlig, med mindre den bestemte avdelingen (Peppes Nydalen) vil gjøre et unntak. Men uansett går det sikkert med 1,2 liter også :D

Så da regner jeg med at alle er interessert i gruppedeal, så får folk bare bestille det man vil ha :) Alle kan godt ta hver sin for den saks skyld :P

Skrevet
Eller 3 pizzaer med 0,4 liter drikke for 110 kroner = 30 kroner per pizza og 50 kroner literen for brus (20 kroner for 0,4 liter altså)

Høres nesten usannsynlig billig ut;p Tar med ihvertfall 150 kroner til maten jeg, så er jeg sikker.

Skrevet
Tror en 0,8 (supercoke som det heter) koster 48 (korrekt meg om det er feil), så da trenger du kanskje mer :D

Har da alltids et kort på lur ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...