Gå til innhold

BMW 330xd Coupe 2007 modell - Helfoliert

ParamedicX5
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer på om de er klar over at det kommer notat om det i AutoSys osv. Det ser ikke så bra ut om potensiell kjøper sjekker opp mot registeret (jeg pleier gjøre det). Da blir det fort lite aktuelt om det har vært mye kluss inni der...

Kluss?? Hva er det egentlig du mener?? :?

Om du ringer BMW og oppgir reg.nr, så får du opp all data om bilen. Reg.nr er linket opp mot chassisnummer, og dermed har det da ingen praktisk betydning.

Om noen får skiltene stjålet (uten at jeg vet hva som har skjedd med min hos tidl. eier) så har da det ikke noen praktisk betydning, eller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markedet styres av tilbud og etterspørsel, og tilbudene på godt utstyrte coupe med motor er nesten fraværende, men dette vet du sikkert mere om enn alle andre her, siden du velger å dele din oppriktige bekymring for prissettingen med oss... :?
Tja, siden du spør. Jeg skulle gjerne hørt et par grunner for hvorfor jeg skulle betalt 150.000 kroner mer for din coupé, når jeg kan få -> http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18812581, som har lavere kilometerstand og er minst like godt utstyrt. Den mangler riktignok automatgiret, men det går mer på smak og behag hos den enkelte i dette segmentet.

Dersom du vil argumentere med ESS-tuningen og folien din, så kan jeg allerede - for min egen del - svare med at det gjør bilen mindre verdt i mine øyne. Men om du skulle få det du ønsker, så er jo det kjempefint for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markedet styres av tilbud og etterspørsel, og tilbudene på godt utstyrte coupe med motor er nesten fraværende, men dette vet du sikkert mere om enn alle andre her, siden du velger å dele din oppriktige bekymring for prissettingen med oss... :?
Tja, siden du spør. Jeg skulle gjerne hørt et par grunner for hvorfor jeg skulle betalt 150.000 kroner mer for din coupé, når jeg kan få -> http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18812581, som har lavere kilometerstand og er minst like godt utstyrt. Den mangler riktignok automatgiret, men det går mer på smak og behag hos den enkelte i dette segmentet.

Dersom du vil argumentere med ESS-tuningen og folien din, så kan jeg allerede - for min egen del - svare med at det gjør bilen mindre verdt i mine øyne. Men om du skulle få det du ønsker, så er jo det kjempefint for deg.

Og poenget ditt er...? :?

Kan helt sikkert finne flere like eksepler ang pris, men synes at kommentaren din om farge og foliering og verdi minner meg om en dårlig sjult misunnelse.

Gidder ikke engang begynne å diskutere hvor ulike disse bilene er...men like godt utstyrt er vel å ta i.

Mangler Tv-funksjon, og ikke minst Webasto (kjekt i ett land med 6 mnd med kuldegrader), og Hartge utstyrt for 130.000,- og IKKE MINST automat. For en som skal ha automat, er det ikke ett tema og droppe d, selv om man sparer noen kroner. Ikke forglemme de kjedelige 17" hjula, kontra orginale 20" Hartge.

Nå hører det med til historien at jeg er SÅ fornøyd at jeg ikke selger for hva som helst av pris, derav er prisen satt slik den er. Men, gud hvor mye morro man får for pengene...

Begynner å skjønne hvorfor folk syns enkelte forsurer mere enn beriker slike forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du på et diskusjonsforum om du har en så dårlig måte å takle litt kritikk på? Jeg deler jo bare min subjektive mening om hvilken pris du har satt.

:roll:

Du er deg selv lik...ett kort på søk på dine innlegg bekrefter inntrykket.

Her også er du ute med kjeften og slibrige kommentarer.

Link: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... c&start=45

- Så JA,- du er subjektiv og det er nok fint om du heretter holder dine meninger for deg selv.

Kontruktiv kritikk? -Vet du i det hele tatt hva det ordet betyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...