Gå til innhold

BMW 330xd Coupe 2007 modell - Helfoliert

ParamedicX5
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du poster jo åpenbart bilder av alle bilene dine her for å få ros hos andre debattanter. Da er det litt kjedelig at du takler den lille andelen kritikk du mottar på en såpass dårlig måte.

Og noen tar ikke hintet :roll:

Ps. Hadde du kommet med kritikk så hadde jeg tatt deg på alvor, men diskutere smak og fargevalg blir for dumt.

Prissetting på bilsalg, sett opp mot en annonse der en bil er priset rimeligere, kan da ikke vært å anse som kritikk.

Ordet misunnelig drittkasting er vel mere riktig og det orker ikke jeg å forholde meg til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare å ringe politiet å spørre om info i autosys eller er det tilgjengelig på nett?

Ikke på nett, du kan få opplysninger ved å ringe politiet eller BT ja, men er jo vanskelig for de å fortelle deg alt. Beste er å sende mail til BT, så får du kopi av alt som ligger inne på bilen.

Kluss?? Hva er det egentlig du mener?? :?

Om du ringer BMW og oppgir reg.nr, så får du opp all data om bilen. Reg.nr er linket opp mot chassisnummer, og dermed har det da ingen praktisk betydning.

Om noen får skiltene stjålet (uten at jeg vet hva som har skjedd med min hos tidl. eier) så har da det ikke noen praktisk betydning, eller....

Kluss og kluss fru blom, det pleier stå et notat om at skiltene har vært stjålet og at bilen har fått nytt kjennemerke, samt det gamle pleier å stå. Egentlig betyr det ikke stort, men så lenge man ikke vet nøyaktig hva som har skjedd (kanskje bilen også har vært stjålet), så er det et lite minus i margen. Noen big deal er det ikke, men har jeg to like biler å velge mellom, så velger jeg den som ikke har måttet bytte kjennemerker pga. tyveri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den faktisk bedre i rødt.

Fordelen med folie er at den fortsatt er rød... går man lei ny farge så er det jo ikke verre enn å rive av. ;)

Jeg likte den også gødt i rødt - i tre uker.

En farge du fort blir lei om du ser den hver dag - tro meg! :)

Men du har sikkert solgt denne om 2-3 uker? Du er jo ikke kjent for å holde særlig lenge på bilene ;)

Likte den bedre i rød jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...