Thomaz Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Kanskje prøve å ta noen bilder en dag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Du poster jo åpenbart bilder av alle bilene dine her for å få ros hos andre debattanter. Da er det litt kjedelig at du takler den lille andelen kritikk du mottar på en såpass dårlig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Du poster jo åpenbart bilder av alle bilene dine her for å få ros hos andre debattanter. Da er det litt kjedelig at du takler den lille andelen kritikk du mottar på en såpass dårlig måte. Og noen tar ikke hintet Ps. Hadde du kommet med kritikk så hadde jeg tatt deg på alvor, men diskutere smak og fargevalg blir for dumt. Prissetting på bilsalg, sett opp mot en annonse der en bil er priset rimeligere, kan da ikke vært å anse som kritikk. Ordet misunnelig drittkasting er vel mere riktig og det orker ikke jeg å forholde meg til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Tror ikke jeg orker å føre diskusjonen videre. Makan til bitter debattant har jeg ikke sett på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Tror ikke jeg orker å føre diskusjonen videre. Makan til bitter debattant har jeg ikke sett på lenge. Takk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Tror ikke jeg orker å føre diskusjonen videre. Makan til bitter debattant har jeg ikke sett på lenge. Takk... +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Er det bare å ringe politiet å spørre om info i autosys eller er det tilgjengelig på nett? Ikke på nett, du kan få opplysninger ved å ringe politiet eller BT ja, men er jo vanskelig for de å fortelle deg alt. Beste er å sende mail til BT, så får du kopi av alt som ligger inne på bilen. Kluss?? Hva er det egentlig du mener?? Om du ringer BMW og oppgir reg.nr, så får du opp all data om bilen. Reg.nr er linket opp mot chassisnummer, og dermed har det da ingen praktisk betydning. Om noen får skiltene stjålet (uten at jeg vet hva som har skjedd med min hos tidl. eier) så har da det ikke noen praktisk betydning, eller.... Kluss og kluss fru blom, det pleier stå et notat om at skiltene har vært stjålet og at bilen har fått nytt kjennemerke, samt det gamle pleier å stå. Egentlig betyr det ikke stort, men så lenge man ikke vet nøyaktig hva som har skjedd (kanskje bilen også har vært stjålet), så er det et lite minus i margen. Noen big deal er det ikke, men har jeg to like biler å velge mellom, så velger jeg den som ikke har måttet bytte kjennemerker pga. tyveri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Siste, for i dag i vertfall. I morgen er det mulig det ikke blir noe, for skal litt diverse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Lekkert arbeid med vinylen skal bli fornyød om jeg er halvparten så god. og knall gode bilder photowerks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Takker! Prøver og ikke skuffe Stort bilde igjen. Alt for mange detaljer som forsvinner hvis jeg gjør det noe mindre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Bare noen kjappe bilder, ikke noe spesielt, mest for eieren av bilen. ISO 400 NIKKOR 35mm F1.8 ISO 800 NIKKOR 35mm F1.8 ISO 800 NIKKOR 35mm F1.8 ISO 800 NIKKOR 35mm F1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Tror ikke jeg orker å føre diskusjonen videre. Makan til bitter debattant har jeg ikke sett på lenge. Takk... +1 +1 til å gitt.. Forøvrig en utrolig lekker bil. Og NYDELIGE bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Jeg likte den faktisk bedre i rødt. Fordelen med folie er at den fortsatt er rød... går man lei ny farge så er det jo ikke verre enn å rive av. Jeg likte den også gødt i rødt - i tre uker. En farge du fort blir lei om du ser den hver dag - tro meg! Men du har sikkert solgt denne om 2-3 uker? Du er jo ikke kjent for å holde særlig lenge på bilene Likte den bedre i rød jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 likte den i hvit jeg stilrent, klassiskt og minimalistisk. Og det beste av alt! visst man vill ha den rød igjen.. ja! da er det jo bare og dra av folien!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Endelig fått tid til og redigere litt igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå