joran Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Jeg har problemer med motor på min 94 mod. 530 iat. På tomgang rister hele bilen og når jeg kjører har den veldig lite kraft. Bruker også veldig mye bensin.. Har bytta Lmm. og plugger. 4 stk. av pluggene er kullsvarte mens di 4 resterende er helt fine.
Bonden Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Disse motorene har en ventil (stor plate som sitter med umbraco skruer) på baksiden av innsuget mot torpedovegg ,hvis det er lekasje her suger motoren falskluft ,det høres ofte sum en susende/pipende lyd.Ganske vanlig feil på disse v8 motorene. delen er merket med x.
Ingebrigtsen Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Jeg hadde akkurat samme problemet på min e34 530.. Det kom etter masse start og stopp uten kjøring da den stod på verkstedet.. Det eneste jeg måtte gjøre var å kople av batteriet i ca 30 min så var den bra igjen
joran Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 Takker for svar Den plata har jeg også skiftet!!
Bonden Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Kommer det likt med eksos ut av rørene på hvær side ? har vært borti en med helt deff katalysator på den ene siden, (dette er jo kun hvis det er to separate katalysatorer.)
joran Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 Hørtes ikke så dumt ut.. I morgen blir d å rive av katalysatorer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå