JTS77 Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Den bagasjeluke lista kan den passe en E39??? Det veit jeg ikke, men den er ca 45,5cm lang fra spiss til spiss Er du sikker på de måla??? Er vel til en lekebil denne da
SpantoX Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Den bagasjeluke lista kan den passe en E39??? Det veit jeg ikke, men den er ca 45,5cm lang fra spiss til spiss Er du sikker på de måla??? Er vel til en lekebil denne da haha nei er ikke sikker på det. prøv med 115,5 cm da så på inch
JTS77 Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Se der ja Er den litt bøyelig? Følger med 3m lim teip?
SpantoX Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Se der ja Er den litt bøyelig? Følger med 3m lim teip? virker ikke sånn egentlig, og den teipen har tydeligvis blitt revet av under transport fra gs og til meg, dårlig patent på teipen, for sitter bare igjen litt midt på eller noe. men går nok og skrape vekk det værste og bare smøre på med tec-7 eller sikaflex
Torminator Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Hva skal du ha for den Carbon-lista på bagasjeluka? Til E36 ja? Sedan eller Coupè?
SpantoX Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Hva skal du ha for den Carbon-lista på bagasjeluka? Til E36 ja? Sedan eller Coupè? Er til E36 ja, jeg tror det er til sedan. Men er ikke sedan og coupe ganske like på akkurat bagasjeluke delen? Men den er i hvertfall 115.5 cm fra spiss til spiss. er ikke sikker på hva jeg skal ha for den så kom med et fornuftig bud
Torminator Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Tror det er forskjell på sedan og coupe. Har ikke et delenr du kan sjekke opp på GS da? Var det der du kjøpte det?
SpantoX Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Tror det er forskjell på sedan og coupe. Har ikke et delenr du kan sjekke opp på GS da? Var det der du kjøpte det? Den kommer opp når jeg søker på coupe på gsbildeler så regner med den skal passe til den. Ja var der jeg kjøpte den.
SpantoX Skrevet September 11, 2009 Forfatter Skrevet September 11, 2009 Difusor og bakluke list fortsatt til salgs folkens
SpantoX Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 Alt sammen er fortsatt til salgs pga en som plutselig ombestemte seg.
Torek Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Underdelen av lista(altså den som skal ligge mot kaross), er den helt rett eller vil det passe på en bakluke som har litt bue på seg?
SpantoX Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 Underdelen av lista(altså den som skal ligge mot kaross), er den helt rett eller vil det passe på en bakluke som har litt bue på seg? det ser ut til at den har en liten bue ja, så den vil nok passe vist du har en liten bue på bakluken
SpantoX Skrevet September 18, 2009 Forfatter Skrevet September 18, 2009 har fortsatt alt sammen. Ingen som er intresert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå