AlXz Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Har løsnet diffen, og mutterene på drivakslene. Men dem sitter fortsatt noe inn i helv*** Noen bra tips? Har slått som f med øks og hammer, men ingen ting skjer. (uten om at jeg sikkert har ødelagt gjengene ) Gjelder e36..
BMW ///BJ Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 prøvd å jokke den ut med en lang skrutrekker? når jeg hadde ut drivakslene mine trengte jeg ikke skru ut boltene som er skrudd i diffen.. da bare vippet jeg drivakselen ut
AlXz Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Har prøvd ja.. Tok forresten av de drivakslene på en annen diff i går, bar nesten bare å røre den så datt den ut Men denne her sitter noe jævlig.. :/
BMW ///BJ Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 ja sånn var det med mine også hmm... da vet jeg nesten ikke, bare fortsette og prøve med det du har gjort og dynke det med rustløser kanskje
Breitling Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Har bilen stått lenge i ro?? Isåfall....varme...myyye varme, så løster de med tid og stunder Har ødelagt endel drivaksler med å prøve å slå de ut, splines´ene dør med en gang
AlXz Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 Får prøve med litt varme.. Har banka som faen med øksa på de, og nå vil ikke mutterne på lenger
Azeton Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Når du banker sånn med øks/slegge anbefaler jeg og skru på mutteren først og skru den kant i kant med enden der du banker
AlXz Skrevet September 28, 2009 Forfatter Skrevet September 28, 2009 Hehe..,ja.., bør ha noe imellom Men sykt som dem skal sitte fast..
Mr.Silver Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Du har fjernet drivakselen fra diffen? slik at den "henger" løst? ser du skriver at du har løsnet diffen men skjønner ikke helt hva du mener med det.
AlXz Skrevet September 28, 2009 Forfatter Skrevet September 28, 2009 Ja, det stemmer. Ble litt misforståelse der ser jeg.., svarte litt merkelig lenger opp også ser jeg nå Den henger løs. Og låser den ved å skru inn en hjulbolt, for så å vri det til den treffer brekket
Kimen Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Bruk varme.. rødglød delene! det funket hos meg.
sexeren Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 ja kan varme, men ikke for mye så hjullageret går til hel*****
Hoem Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 bind fast tau og trekk de ut med hjullaster/gravemaskin. kommer lett da ;P ;P ;P ;P;P ;P ;P ;P ;P Men sånn litt seriøst hvertfall.. : prøvd med spett, greit nok at det er litt brutalt men momentet man får bruker i de fleste tilfeller å hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå