jonas Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Bilen sto å gjekk på tomgang, å plutselig stoppet den, virker som det er noe elektrisk. Har sjekka sikringer til ECU å lignende men alt var i orden. Når jeg kinner hørest motor helt fin ut, ingen ulyder etc. Kan dette være ein senson eller no? Skal ta Diagnose en av de nermeste dagene, men hadde vert fint å sjekket litt før. Nylig byttet LMM Bensinpumpe (Hører at den går)
jonas Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Bilen vil altså ikke starte igjen
Lars89 Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Diagnose er nøkkelen på såpass nye biler. Har vært borti en del med ventilheng, men det er hvis de har svevet i noen få sekunder for så å bli stoppa så høres ikke sånn ut. Vil tro veivsensor e.l, men som sagt: DIAGNOSE
jonas Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Har fått feil på denne Veiv sensoren på diagnose før. Hvor ligger denne sensoren? Mye styr og bytte?
Gunnar Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Har fått feil på denne Veiv sensoren på diagnose før. Hvor ligger denne sensoren? Mye styr og bytte? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=940021#940021 De to gangene jeg har hatt gåen veivakselsensor har bilen startet, men først etter 10-15 sekunders "kinning". (Ble plutselig litt usikker.. er det et bokmålsord eller er det kun min dialekt? det betyr å la starteren gå...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå