Gå til innhold

Hovedlykter E46 4d selges+ettermont.kit CCFL Angel Eyes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klar over det, men det er ikke orginale bmw lykter samt at de angel eyesene ikke er CCFL lykter, men vanlige 5w pærer montert bak en plastring. CCFL lyser mye klarere enn de som følger med de fra GS. Tro meg, jeg kjøpte nemlig de lyktene med xenon og angel eyes. Tenkte at det var smart å kjøpe en som var bygd om fra fabrikk, men akk. Skikkelig skuffet over kvaliteten og de svake engleøyene... Så det er faktisk forskjell på orginal deler og "made in Taiwan".

Skrevet
Ikke for å være en spoiler men, du vet at NYE lykter med ferdig angel eyes koster rundt 3k fra GS?

Jeg var kanskje ikke tydelig nok i annonsen min.

Hvis dere søker på GS sine sider kan dere se prisen på org. del.

Klippet ut fra GS:

"01 63127165773 Lykt v.s (Org) (AL) 09/01 4,118.20"

Og CCFL angel eyes:

"6-0602-1

Angel Eyes ringer (ettermonteringssett) E-46 Xenon M/linse

Pris 990,00 kr. (792,00 kr uten mva)"

Som dere da ser så selger jeg de brukte hovedlysene til halv pris, noe jeg ikke synes er urimelig, og lysringene er også halv pris.

Er sikkert fler her inne som kan skrive under på at det er ganske stor forskjell på CCFL og vanlig glødepærer! 8)

• 4 weeks later...
Skrevet

Begge angel ringene er like store, så de passet ikke på mine vanlige bmw lykter. Tror at xenon linsene er like store på et vis så at det da passer. Det var keitete skrevet tror jeg...

Orginal lyktene mine er hvertfall forskjellig diameter på nær og fjernlys. Tror xenon lyktediameteren er lik og dermed passer disse ringene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...