Dagga9 Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Jeg har en vannlekkasje i bilen min. Det er en e30 cab. Det blir veldig vått på teppet på passersjersiden. Og siden jeg har tatt ut baksetene ifbl med problemer med bensin tilførsel, så oppdaget jeg at det hadde lagt seg vann der vår venstrebaksete er. Jeg finner ikke ut hvor det kommer inn. Noebn som kan hjelpe med med dette eller har vært borti dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 En eller annen drenering som er tett, sjekk om det er hull på plastikken bak dørpanelet, evt. lekasje i cabtrekket. Om du ikke finner det kan det vel alltids være mulig å finne det ut om en sitter inne i bilen mens en annen spyler på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rubengk Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 har det samme problemet det kommer kjølevann eller noe fra varmepumpen vedsiden av pedalene, se godt etter om det er vått der!! da må du eventuelt bytte pakninger rundt varmepumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå