PenguiN- Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18822151 Det er nesten så jeg griner..det værste av alt, den er såpass ny at man får tilogmed lån på den...for en sjanse...JEG GRINER!
bmwkizn Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Skulle gjerne hatt den der ja Selg coupen og slå til nå PenguiN
bmwkizn Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 ikke tirr meg bmwkizn!! HEHE.. Tviler på at du tørr å kjøpe den der tørr ikke tørr ikke tørr ikke
GeRo Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Den er vel ikke godkjent så det blir vel til å forsikre den som den bilen den er nemlig 318i, billig er det også. helt til du blir tatt eller havner i en ulykke, da kan vel hundretusene få føtter å gå på.
PenguiN- Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 står jo ingenting om at den er godkjent (selv om det står noe om tuv)..kanskje den er klar for å godkjenens? hvem ringer til selger og graver litt??
Gjest Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Dessuten er det fortsatt en 318, så det vil bli vanskelig å få et stort lån på den uansett om den er godkjent eller ei.
Hawkon88 Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Dessuten er det fortsatt en 318, så det vil bli vanskelig å få et stort lån på den uansett om den er godkjent eller ei. er mulig å ta opp igjen på huslånet da. Banken spør ikke hva du skal bruke de pengene til, så lenge du ikke skal over den lånegrensen du fikk innbevilget i første omgang..
bmwkizn Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Blir en dyr bil hvis man blir stoppet av BT her i trondheim med kompressoren montert ihvertfall Rå bil. Men har ikke betalt 400.000.- for den nei.
ehrnst Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 mener tarjei sa at han kunne godkjenne den. da er ikke 400laks så ille lengre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå