Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo, var ute å la no rykerær med tralla i helga, alt gikk fint helt til jeg skulle fri ut og dra den løs i ca 40km/t. da smalt det til så mista jeg drivkrafta, dvs motor`n gikk fortsatt, men hadde ingen gir....

Sitter getrag 260kasse på og 3.0 m3 diff så tror ikke noe av det har røket... clutch`n er 4 puck sinter fra a-dekk så den skal vel holde den også...

Lurer nesten på om dobbelmasse svinghjulet har delt seg eller noe... Har ikke fått sett så mye på det ennå, derfor lurte jeg på om det var noen andre som hadde vært borte i att dobbelmasse svinghjul deler seg:P

Skrevet
rart om et svinghjul gir seg så lett. :S

ja, synes det er rart selv... har du fridd den ut i 2 gir og gjort det samme før, da dro den til så blårøyken stod lange veier:P men har ikke fått sett no på det enda så kan være hva som helst i drivlina bortsett fra drivakselene for dem har jeg sett på.

Skrevet

OM svinghjulet hadde delt seg, så ville du visst det. Og kjent det.

Kan være clutchen, inngående aksling i kassen, utgående aksling fra kassen, hardykobling, mellomaksling, bakdiff, drivknuter.

Er vel egentlig bare å få bilen opp på bukkene og se om mellomaksling og hjul snurrer sammen eller ikke. Så får du hvertfall en liten pekepinn.

Skrevet

ut-clutching på den måten er drivverksdödare. du sier du ikke har gir?

så da har vel kassa gått.

jeg har knerta stikkaksler på den måten, knutene knekker som kjeks

Skrevet
OM svinghjulet hadde delt seg, så ville du visst det. Og kjent det.

Kan være clutchen, inngående aksling i kassen, utgående aksling fra kassen, hardykobling, mellomaksling, bakdiff, drivknuter.

Er vel egentlig bare å få bilen opp på bukkene og se om mellomaksling og hjul snurrer sammen eller ikke. Så får du hvertfall en liten pekepinn.

Skal det etterpå, men det som er så rart er att det er ingen ulyder... trilla kansje 30 meter etter att det smalt og da hørte jeg ikke no ulyder:S

Skrevet
ut-clutching på den måten er drivverksdödare. du sier du ikke har gir?

så da har vel kassa gått.

jeg har knerta stikkaksler på den måten, knutene knekker som kjeks

Har jo forsåvidt gir da... men det skjer ikke noe når jeg setter den i gir da, ingen framdrift lissom:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...