BMW_320_e30 Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 skulle bare legge ut noen bilder av bilen till fattern så, hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWdrift Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 meget pent ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Skikkelig pen den der ja Spander på bilen til faren din en motorvask Liker E38 godt. Sykt rå biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 E38 er den peneste syveren noen gang. Meget pen denne her også, men som kizen sier, så hadde den trengt en motorvask før bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Baken på den bilen er helt perfekt, ikke 100% sikker på felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soilborn Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Er det en kompressor jeg ser? Specs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWdrift Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Baken på den bilen er helt perfekt, ikke 100% sikker på felgene.felgene på bilde nummer 3 er best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Baken på den bilen er helt perfekt, ikke 100% sikker på felgene.felgene på bilde nummer 3 er best Enig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Utseendemessig skulle den hatt en leppe foran og mer senk men sikkert gøy med kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Denne var nice! Hadde det ikke vært for stasjonsvognbehovet så hadde nok jeg også kjørt E38, peneste 7`ern syntes nå jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Kompressor hadde nok gjort seg ja. Sikkert en morsom bil dette. Prøvd den f.eks. mot en 740? Minuspoengene fra meg går til: - Blå blinklys ser jalla ut. - Blå angel eyes er jeg heller ingen sucker for, spesielt ikke på en 7er som skal være litt klasse, da passer det ikke med deler som er åpenbart ettermontert. - Liker ikke bakrutespoiler på E38 (generelt litt skeptisk til det, ser jalla ut fra innsiden å se rett inn i "tom" plast når alt annet er gjennomført). - En 7er fortjener chromenyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320_e30 Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Kompressor hadde nok gjort seg ja. Sikkert en morsom bil dette. Prøvd den f.eks. mot en 740?Minuspoengene fra meg går til: - Blå blinklys ser jalla ut. - Blå angel eyes er jeg heller ingen sucker for, spesielt ikke på en 7er som skal være litt klasse, da passer det ikke med deler som er åpenbart ettermontert. - Liker ikke bakrutespoiler på E38 (generelt litt skeptisk til det, ser jalla ut fra innsiden å se rett inn i "tom" plast når alt annet er gjennomført). - En 7er fortjener chromenyrer. det er ikke blåe blinkelys, det er cromme pærer med orange lys jeg personlig synes angeleyesene er fine bakrutespoileren synes jeg gir den en røffere look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320_e30 Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Er det en kompressor jeg ser? Specs? ja kompressor fra ess tuning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320_e30 Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Utseendemessig skulle den hatt en leppe foran og mer senk men sikkert gøy med kompressor ja helt eni, denn skulla hatt en leppe foran å den er senket, men det er i forhold til veiene vi har her oppe i nord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320_e30 Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 jeg glemte og si att denne bilen er registrert som utryknings kjøretøy innenforr brannvesenet så den har strober i grillen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå