CandyCab Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Hei. etter å ha fått ødelagt intrument panelet mitt, så kjøpte jeg meg et brukt et. dette har gått rimelig nøyaktig 10000 mer en bilen, å jeg ville gjerne ha justert dette til riktig km. Ringte i dag Bavaria i kristiansand, som sa de ikke kunne gjøre dette. da måtte instrument panelet være helt nytt? er det noen som jobber på bmw som kan bekrefte dette eller er det bare et "salgs triks?" er det eventuelt noen andre firmaer på sørlandet som kan? håper ingen kommer men useriøse komentarer på justering av kilometerstand. Bilen er en e39 523 97mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Det stemmer at forhandlere etc. ikke kan stille tilbake km.stand, untaket er hvis ikke instrumentclusteren er ny. Si fra hva du finner ut for jeg har samme problemet som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 mener di kan lese av dataen (km) fra det gamle kombien og kode opp den "nye" men det koster nu litt og få dette gjort. du treng ny FA kode og dette koster noen 1000 pluss jobben og programering. men da må det gamle virke.. kordan ødelagt er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CandyCab Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Turteller, forbruksmåler og tripptelleren fungerte ikke. kmstanden stod der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Turteller, forbruksmåler og tripptelleren fungerte ikke. kmstanden stod der. Da kan det kanskje være batteriet bakpå instrumentet som er tatt kvelden. skifte batteriet så er det sjangse for at det hadde blitt i orden igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CandyCab Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 jo takk du.. er nok desverre ikke det som har skjedd... tuklet vel med noe i carsoft som jeg ikke skulle tuklet med? hehh... (Dyr lærepenge) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 jo takk du.. er nok desverre ikke det som har skjedd... tuklet vel med noe i carsoft som jeg ikke skulle tuklet med? hehh... (Dyr lærepenge) åja uff kjipt. da husker du vel det til neste gang kanskje hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå