Lex-Talionis Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Dessverre:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Når jeg tenker meg om tror jeg de er forskjel på de for 16" også. Lykke til med salget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Okei, jo takk for det Forlenger budrunden en stund grunnet fraktproblemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 2200 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Okei, jo takk for det Forlenger budrunden en stund grunnet fraktproblemer. Hva vil det si ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Var en som skulle ha dem,men ble vanskelig med frakt. Så drøyer til lørdag kl 18.00 Da er bud runden slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Går ut i fra at disse ble solgt i går eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Går ut i fra at disse ble solgt i går eller??Du kan gjerne få kjøpe de da jeg har kommet over noen meget sjeldne HTN felger som frister mere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Går ut i fra at disse ble solgt i går eller??Du kan gjerne få kjøpe de da jeg har kommet over noen meget sjeldne HTN felger som frister mere. Du som har kjøpt dem? Eller du som har høyeste bud til nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Går ut i fra at disse ble solgt i går eller??Du kan gjerne få kjøpe de da jeg har kommet over noen meget sjeldne HTN felger som frister mere. Du som har kjøpt dem? Eller du som har høyeste bud til nå? ¨Har ikke kjøpt dem nei,men har vel høyeste budet til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Ok. Tenkte dette kunne være greie vinterfelger, men kanskje nåværende eier kan diske opp med bilder av felgene montert på E30, siden det ikke står noe innpress på dem liksom?? Tar ikke sjansen på at de ender opp midt under bilen pga. høyt innpress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Ble disse solgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Ser ikke ut som trådstarter er aktiv for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå