KentRogerE34 Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Selger ett komplett el-vidusheis sett til e34. se bilde. 1300,- skal bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 1000kr, følger det med El-nett??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentRogerE34 Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 uten ell-nett. sies at det ligger ferdig i de fleste biler. men var ikke det i min. budet notert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Er usikker om det ligger i min. Noen som har peiling hvilken biler det blei levert med? Min er mest sannsynlig brukt importert fra Tyskland siden den blei registrert 1. gong i 1997. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentRogerE34 Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 hopp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reaction Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Pris ? Veit du om det er vanskelig og montere opp ? det skal vist ligge ledningsnett i mange av bmw'r som du sa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentRogerE34 Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 skal vist ikke være vanskelig. for å se om ledningsnettet ligger der så kan du ta av dør trekket på fører døra og se om det er kontakter som ikke er i bruk . og over kupe lyset ved speilet ligger det oxo en kontakt til el soltak. jeg selger oxo motor og bryter til el soltaket oxo. tenkte meg 1500,- ink frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentRogerE34 Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Ingen som vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentRogerE34 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 prøver igjen. går for 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentRogerE34 Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentRogerE34 Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 hopp Solgt`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentRogerE34 Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 er ikke solgt nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Brukte du lang tid på og montere det på bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentRogerE34 Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 det ble aldri til at jeg monterte det. ble bygging av banebil istedenfor. så skulle spare vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå