vegard89 Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Har en bmw e36 som fultlys ikke lyser så bra, noen tips til hva jeg eventuelt kan gjøre med det for å få bedre fultlys (ikke runde 1000 metere ) xenon kanskje? eller er det bare meg som rører anngånde dårlig fultlys Takker for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Mål spenningsfallet over pærene. Kan være et realt tap der om du har dårlige lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Dårlige reflektorer kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 ok ossen måler jeg dette? ossen sjekke reflektorene? har ikke så god peiling innen dette. det lyser greit nok framover men til sidene lyser det dårlig syntes jeg. Takker for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 kanskje feil justert... ta en lyskontroll på verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 ok takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå