Fixfax Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Hei, sku skru turboen fast idag, etter og ha knotet 15 min med og entre alle fire mutterene, fant jeg ut at det ikke er plass til og skru på den ene mutteren med fastnøkkel, mutteren tar nesten i avgasshuset, og får man først tredd en fastnøkkel på, så får man ikke skrudd, fordi dempertårnet er i veien Noen som har tips til verktøy eller metoder jeg kan bruke? Finner dette jævlig frustrerende mildt sagt, så håper noen kan komme med noen gode tips...
OLEZZ Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Hvorfor kan du ikke skru turboen til grenrøret mens du har grenrøret ute? Det gjorde ihvertfall jeg
Fixfax Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Grenerøret var et helvete og få skrudd på selv når motoren var ute, men om jeg ikke får det til, og ingen har noen råd, får jeg vel pelle det av
Fixfax Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Får man jævlig tynne piper, så kansje, noen tips?
Fixfax Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Får man 15 pipe i 1/4? så får jeg bare slipe den så den blir tynn nok
Fixfax Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 pappa hjalp meg, han fikk det merklig nok til
knut e Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 ja da er det ordnet, men jeg slet med det samme på min bil forrige uke, og løsningen min var og sveise ei langmutter som var hakket tynnere bar på den fremste muttra, bare borre ut litt først. da har du tips til neste gang
olly Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Et lite tips, ta og løsne motor festet og jekk opp, får en god del mere plass og skru på.
Fixfax Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Takk for tips, er en mutter igjen, skal få kuttet opp en fastnøkkel i morra, tror nok den blir en grei deal.. om ikke får jeg prøve noen av de geniale metodene til bimmersfolket men en kort nøkkel og et spett går det nok greit tenker jeg
johnny120000 Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Kanskje du kan bytte ut pinnbolten med unbrako?
Superbeetle Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Hva med fastnøkkel med skrallefunksjon?
Skautroll Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 kommer ikke den turboen til å slå i støtdempertårnet på grunn av vridning av motoren? eller ser jeg feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå