Gå til innhold

Xenon lysa slokner etter noen sekunder...Case closed

barri
 Share

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

Kjøpte nytt xenon kitt til grøftelys til X5,faktiks det andre settet. Nå av den nye typen med slim ballast. :cry:

Når jeg tenner på lysa så hører jeg pipelyd i ballastene og etter ca 15 sekunder så slår lysa av.

Så kommer feil mld om CHEAK YOUR FOGLIGHTS.

Noen som har vært borti dette?? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, har selv prøvd å montere på E90. Fikk samme feil som deg, virket i ett par sek før de slokket å fikk opp feilmelding. har prøvd flere sett, men ingen som virker. Men du kan sjekke på xenonkungen.se , de påstår at de har sett som virker på bmw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Tpper det var rett som foreslått tidligere.. OBD som finner ut at det ikke er motstand i pæra, det er det den leter etter.. glødepærer har motstand i tråden, derfor gløder de... her forsyner de kun ballasten med strøm og her er det ikke samme motstand.. dette kan ordnes ved og lodde på en motstand på kabel settet..

Her ville jeg dratt innom en tv småelektriker reperasjons mann og høre om han ikke har noe slikt lurt og sette på.. tipper det koster veldig lite :)

en kompis monterte noen småe glødepærer i motor rommet via dette kabel settet og da fungerte det uten problem.. da hadde han og lys i motor rommet :) litt garasjefix.. en motstand gjør samme nytte :) om du ikke har behov for arbeids lys :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...