barri Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Hei folkens, Kjøpte nytt xenon kitt til grøftelys til X5,faktiks det andre settet. Nå av den nye typen med slim ballast. Når jeg tenner på lysa så hører jeg pipelyd i ballastene og etter ca 15 sekunder så slår lysa av. Så kommer feil mld om CHEAK YOUR FOGLIGHTS. Noen som har vært borti dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per ulv Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 hei, har selv prøvd å montere på E90. Fikk samme feil som deg, virket i ett par sek før de slokket å fikk opp feilmelding. har prøvd flere sett, men ingen som virker. Men du kan sjekke på xenonkungen.se , de påstår at de har sett som virker på bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 kan det være en måler som sjekker om det trekker strøm, sånn at de kutter om det ikke gjør det? Med tanke på at xenon trekker mindre enn halogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Per Ulv, har du prøvd de fra xenonkungen.se? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Er det noen som hart fått det til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 er det løst rele til dette setter eller er det integrert i ledningsnettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-fan Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 er ikke bare ballasten som er ute av drift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 er ikke bare ballasten som er ute av drift? Helt nytt sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 er det løst rele til dette setter eller er det integrert i ledningsnettet? integrert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-fan Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 jeg ville hørt med de du handlet hos om og få prove en ballast for og se, er mye rart på markede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525d Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 prøv disse her har ikke fådd mine enda men ska vist funke på bmw http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4684 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Jeg er glad dere ikke får det til å fungere, for det er ingenting som er så harry som ettermontert xenon i kurve/tåkelys:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Tpper det var rett som foreslått tidligere.. OBD som finner ut at det ikke er motstand i pæra, det er det den leter etter.. glødepærer har motstand i tråden, derfor gløder de... her forsyner de kun ballasten med strøm og her er det ikke samme motstand.. dette kan ordnes ved og lodde på en motstand på kabel settet.. Her ville jeg dratt innom en tv småelektriker reperasjons mann og høre om han ikke har noe slikt lurt og sette på.. tipper det koster veldig lite en kompis monterte noen småe glødepærer i motor rommet via dette kabel settet og da fungerte det uten problem.. da hadde han og lys i motor rommet litt garasjefix.. en motstand gjør samme nytte om du ikke har behov for arbeids lys hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 dere må ha ballaster som har innebygget canbus/feilmld fjerner:) dei eg har montert på er e60 06mod å det ha funket:) å eg har sett inne hehe... lite tips:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 denne feilmeldings fjernern koster vell ganske mye da er det like greit å lodde inn en motstand.. koster kanshe 10kr ellno.. si 50lapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå