Gå til innhold

Kjøp av e28

steffen-
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

tenkte jeg måtte ha meg en bruksbil da audien ikke er helt noe og havne utafor veien i vinter . p

så har jeg tenkt på en e28 518 får denne veldig billig da den står på en låven uten skilt hos dama at bestefar.

er dette er verdt noe og kjøpe? den er hvit. ikke en eneste rustflekk. ikke gått langt, ikke rørt innvendig ser det ut som osv.

holder motoren på disse?

hva må jeg tenke på osv?

hvpr mye ligger disse på i pris?

vær så snill og skriv hva dere tenker om saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motorene er skuddsikkre.

Det du må passe på er rust ved dempertårn, jekkfester og feste under baksettene for bakstiling.

Den må vel eu godkjennes, og den trenger en stor service etter og ha stått iro så lenge, jeg ville ikke jeg betalt mye.

Kan bli litt job vis det må byttes foringer og lager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

E28 518 er uproblematisk hvis rimelig rustfri.Ligg unna hvis rust ,jekkfeste, tårnhus osv.

Avhengig av modellår så er 85-86 med L-jetronic og helst servo helt på høyden med mye nyere biler vedr. komfort og kjøreegenskaper.

Har hatt flere opp gjennom årene -overlot min siste til en av mine sønner 2 år siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har stått inne så tror den er meget braa.

prisen er rundt 4000kr og det er vell billig mener jeg vis den er i bra stand. eneste er foringer og div. olje skift skal taes også osv.

eneste jeg ikke likte var at bestemor gutten hadde prøveskilt på bilen for og se om han ville ha den og etter helga så sa han nei. hvorfor vet jeg ikke. grunnen var mye bensin forbruk ble det sakt. men skal se nærmere på den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...