Runar-CSi Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Har ei getrag 3 delt sportsgirkasse med 1. gir ned i min E24 som jeg vurderer å montere ut å selge om budet er rett. Virker tight & fin og har omtrent ikke vært brukt siste 10 åra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 sånt ca pris snakker vi her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 dogleg kasse får nok en god slant for denne ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Hva forlanger du for denne fornøylesen da...? Heller denne enn m5 kasse ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Vet ikke hva jeg vil ha, vet bare at en gis ikke bort da disse ikke vokser på trær lengre. Da beholder jeg den heller selv som "kjekt & ha".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Bud på 4000,- mottatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Kunne fått sett et bilde av den eller? Så kan det hende at jeg kommer med et greit bud. Getrag 265? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Vanskelig med bilde da den står i bil, den heter vel 265? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 5000,- er bydd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Ja har sjekka det er 265. Denne har den "nye" giroverføringen? Står det på tegningene men vil være sikker. Har den det og er i bra stand, ingen ulyder og ingen dårlige synkringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Tviler på at det er den "nye" overføringen da den står i min gamle E24 og jeg trur den er levert der fra fabrikk. Ingen ulyder eller dårlige synk nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Men det er med den staken som holder girstanga mente jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Nei, denne har en flat brei plate! den følger ikke med heller.. girkule med lys kan følge med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Jaja da har du et bud på 5500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 5800 er bydd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå