CaS Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Hei er det noen som har peiling på hva slags fargekode eller navn på denne fargen? Veit det ikke er orginal fargen på bilen og har en liten flaske med litt lakk i, er det noen måte å finne det ut på? Hadde vært til stor hjelp om noen kunne hjulpet meg å finne det ut.
CaS Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Ingen som kan hjelpe meg? om det er noen måter som jeg kan finne det ut eller noen som veit eller kanskje trur de veit hva det kan være eller likner på?
eXclusive Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 hvis det ikke er orginal BMW lakk/farge, er det umulig å se hvilken det er. Men er det orginal, står vell fargen på venstre side under panseret, ved kanten..
AlXz Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Orginal lakkkode står på venstre dempertårn. Står også på den "identitetsplata" på høyre side under panseret.. xxx / x (hvor det siste er nyansen)
CaS Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 ja det veit jeg, står jo i første innlegg at det ikke er orginal farge den er tidligere sølv grå, men skal prøve å finne ut om det er noen farger som likner litt, så noen farger på google som kunne ha liknet litt, som lemans blue, men veit ikke helt.
CaS Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Men er det noen måter jeg kan finne fargekode på siden jeg har litt lakk i en flaske da? om man kan levere den på ett lakkverksted å få analysert den eller om det er noe jeg kan gjøre får å finne det ut siden jeg har lakken?
Simpel Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Hva er det du har lakken på? Står ikke noe ledetråder på den flaska vel?
Gunnar Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Dra til noen som blander lakk, så finner nok de utav det.
S.Arnesen Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 ett lakk verksted burde fint klare å finne ut lakkkoden. Har du flaks har de også ett spektrometer som kan rege ut formelen for deg...
Muztang289 Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Dra innom et lakk verksted og forhør deg.. Jobber selv på BNH og vi har nylig anskaffet oss en maskin som leser av hvilken farge kode det er, så det er såfall en veldig god veileder, men nyanse osv må man frem med spekteret for å finne ut av..
CaS Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Hva er det du har lakken på? Står ikke noe ledetråder på den flaska vel? Den er på en liten lufttett plast flaske med pensel i korken, det er skrevet noe på den , men var nesten helt slitt bort når jeg kjøpte bilen.
CaS Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Dra innom et lakk verksted og forhør deg.. Jobber selv på BNH og vi har nylig anskaffet oss en maskin som leser av hvilken farge kode det er, så det er såfall en veldig god veileder, men nyanse osv må man frem med spekteret for å finne ut av.. Jaok, da skal jeg få gjort det, har noen lakkverksteder rundt i området så da får jeg ta meg en tur dit;) Takk for alle svar!
CaS Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Noen som veit om det er dyrt å få gjort dette som står skrevet over?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå