Nytern Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Som topic sier, vurderer å selge gromkameraet. Vet ikke heeelt hvorfor da jeg har vært _veldig_ fornøyd med dette kameraet! Følger med div utstyr; Loewepro bæreveske, Hama stativ, 8gb minnekort og 18-55IS objektiv. Ellers følger selvfølgelig lader osv med.. Har kvitto på alt samt ulykkesforsikring som sikkert kan overføres ved salg. Googla litt og fant http://produkt.akam.no/product.php?productId=41851 Forventer selvfølgelig ikke å få igjen nypris på greiene.. Dette er et "proff"kamera. Dvs at du slipper kamerahus i plast, dette er et solid kamerahus som er lagd for aktiv bruk. Kameraet skal visst også være beregnet for å klare dobbelt så mange eksponeringer som et "vanlig" speilreflekskamera. Uansett, gi bud enten her eller på pm. Bytte i felger med vinterhjul til min E39 KAN vurderes.
SteffenM2 Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Semi proff't faktisk Hva er minstepris?
Nytern Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Hard 2 say, tenkte at jeg skulle være litt kjip og ta imot bud
Nytern Skrevet September 21, 2009 Forfatter Skrevet September 21, 2009 Ingen bud? Neivel, da blir det vel finn da.. Kan byttes i morsomme felger til E39en:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå