broderaron Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Plutselig mens jeg kjører dør vindusviskeren, har skjedd et par ganger nå og det er helt jævlig! Så etter en stund virker den igjen.. Noen som har noen erfaring med dette? Hvor sitter visker rele på e39? Haster, da jeg bruker bilen til jobb hver dag.
Bonden Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Det er nok visker rele feil ja, sitter i E -boksen under høyre (pasasjersiden) pollenfilter ,rele er brunt og ganske høyt .
eXclusive Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 mine viskere, hvis jeg har den på hakk 2, slår den seg ned til hakk 1 hvis bilen er stille i lyskryss, eller kjører veldig sakte.
broderaron Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Merkelige greier, når man trenger dem mest så streiker de. Nytt rele skal bestiller så snart som mulig. Takk for svar.
Hansh Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 mine viskere, hvis jeg har den på hakk 2, slår den seg ned til hakk 1 hvis bilen er stille i lyskryss, eller kjører veldig sakte. Går de ikke tilbake igjen når du øker farten? Skal ihvertfall være slik på BMW.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå