e46diesel Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Har ikke lagt ut bilen enda for salg så blir litt på sparket dette:) skulle jo egentli vente til den var 100%
Clerion Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Ser grei ut den, men, stylinga, hva er det, og hvordan er den montert? Så bra ut, var ikke det men skeptisk til endel slikt og hvordan det er montert =p ettermontert angel eyesringer, eller er det lykter?
e46diesel Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Bare front fanger, ikke noe mere, den er festet med orginale m3 fester på hver side, 2 popper mener jeg på + skilt skruene og klips oh skruer under i innerskerm og deksel under motor, den detter ikke av, kan jeg love deg.. Ringene er tatt bort da de var dårli kvalitet, nå er det bare vanlig park igjen..
Clerion Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Okei (= Du får tenke litt, så skal jeg tenke litt. Er ihvertfall muligens intr når du skal selge, om jeg ikke importerer noe annet^^
e46diesel Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Jepp den er grei, kan sende deg mere info visst du er intressert, bare å pm meg, den blir lagt ut på finn så fort jeg har byttet bruene og undersøkt med turbo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå