BMWBenny Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Sliter med Biltilsynet her, men en enkel løsning er at min e30 M3 blir regget som en 98 modell, men har den sjangs til å klare de tekniske kravene som f.eks co2 kravet? Noen som kan litt om dette? Mvh Bjørn
Gunnar Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Hæ? Rareste jeg har hørt... Men biler fra '88 har krav til katalysator (altså mye strengere utslipp enn før), men vet at BMW satte på kat på bilene sine før kravet kom.. har din det?
S.Arnesen Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 En 88 model kan da ikke regges som en 98 mod? Blir jo isåfall verdens første 98mod e30 m3... hehe
///Naitsirk Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 En 88 model kan da ikke regges som en 98 mod? Blir jo isåfall verdens første 98mod e30 m3... hehe
Robkill Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Jeg fikk beskjed om at jeg kunne regge 730'n som en 2009 mod. Da pga. mangel på noen papirer! trodde det var kødd først, men det var noe han mente. Men da såklart med avgifter tilhørene 2009
BMWBenny Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Jepp, er fordi bilen er regget som en 98 modell i det engelske vognkortet jeg har. Derfor må jeg enten skaffe dokumentasjon fra det tyske biltilsynet at bilen ble regget 31.01.1987 ( BMW Norge som har hentet den datoen, men ikke bra nok for min sagsbehandler hos BT desverre :/ ) Eller regge den som en 98 modell, da etter de kravene som det måtte by på, derfor jeg spør. Jobber forsåvet med å hente dokumentasjon fra tyskland. Men bare lurer. Bilen har katalysator ja
MPowered Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Det var ikke bra nok? De kan vel se at det ikke er en 98 modell!
BMWBenny Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Er det som blir stående i vognkortet, men man toller den som en 87, er rart. Men sånn er reglene om man ikke finner godkjent dokumentasjon på det året bilen opprinlig blei regga. Vet mange har glidd mellom med datoen BMW Norge graver frem, og det er jo helt greit, for datoen stemmer. Men ikke bra nok for saksbehnadleren min :/ Men men skal nok få orden på det!
MPowered Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Ok, du har ikke hatt kontakt med andre stasjoner da? Det er jo velkjent at de opererer ulikt på hver stasjon omtrent
BMWBenny Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 sjekka opp det der, men de vil gjerne at du tar hele saken med samme fyr. Så de er litt vansklige når man vil til en annen stasjon. Men kan bli en nødløsning ja :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå