jonr- Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Her skjer det jo ingenting, men det er ca 6-7 biler som tar avreise fra HAMAR STATOIL 24/t kl 09.00, med retning Vålerbanen. Det er 1 bil som slenger seg på fra elverum. Noen av oss skal rett til elverum selvvasken ved Opel å vaske litt, før vi drar videre mot våler ca kl 10.00 Bare å slenge seg på om det er andre som kjører via hamar-elverum til treffet! morro morro!
NA Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Det blir litt for sen avreise gitt Magnusble og jeg lasser opp e-30'n på biltralla i morgen kveld, så drar vi tidlig lørdag morgen så vi rekker teknisk og førermøte Men prates sikkert oppo der! Gleder meg til litt banekjøring
jonr- Skrevet September 11, 2009 Forfatter Skrevet September 11, 2009 ok. da sees vi nedpå der vi blir etter det jeg hører, 7eller8 biler som drar fra statoil hamar kl 09.00 i morgen.
Torek Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 Får håpe været ikke blir for gæli da Snakkes i morra! God natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå