Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt på meg en prosjekt med å pusse opp en e30 323i 1983 mod. Motoren er helt fin, men trenger å legg opp ny ledning til bensinpompa å så må jeg få skaffet en hovedbremsesylinder til bilen. Jeg skal fjerne all rust å få den fin igjen. For det va den ikke før.hehe. Det blir utrolig mye jobb, men det blir gøy å ha noe å gjøre og noe å øve seg på. Dette er den første bilen jeg pusser opp.. blir det bra så blir jeg glad for det..Gleder meg til å se hvordan resultatet blir. Fargen den har nå er 146-Alpin white, men regner med at den ikke blir verende i den fargen.

Det er bare å komme med forslag på hvordan du tror bilen kan bli "finest".

Tar gjerne imot det :wink:

shnsyb5gt9imlpleu2x3.jpg

ylq1mq2s8qfhis9icdcv.jpg

v7mlfytd3ib4h1m8zrpc.jpg

bntegs0v7u6r0hhnynw3.jpg

mv9aabd5j9domitqt6ia.jpg

5tjkqcrgco5ra0na2kpb.jpg

torhypt1spp29gx5g1su.jpg

Slik ser den ut nå etter noen timer demontering og pussing

hymi8q73b1rqzp9zuucr.jpg

rj4riazeypsqjcg0ey6i.jpg

nuydo6vc6acisigcmltp.jpg

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ai, ai.....

her har du litt å gjøre ja, men bra du redder den. b23 er faktisk en undervurdert motor også

ser det blir en stor bestilling hos koed

Skrevet
ai, ai.....

her har du litt å gjøre ja, men bra du redder den. b23 er faktisk en undervurdert motor også

ser det blir en stor bestilling hos koed

Ja har mye å gjøre.

Tror ikke den blir så stor,for motoren er helt fin.er mest bare utsende til den. men man vet aldri om ting plutselig kommer frem,så den kan bli stor etter hvert:p

Skrevet
Godt å se at noen er villige til å "redde" slike rustete biler :)E30 er knallbiler. Verd å ta vare på. Stå på :)

E30 er knallbiler ja:) så jeg prøver så godt jeg kan for å redde den..hehe:p

Skrevet
Godt å se at noen er villige til å "redde" slike rustete biler :)E30 er knallbiler. Verd å ta vare på. Stå på :)

E30 er knallbiler ja:) så jeg prøver så godt jeg kan for å redde den..hehe:p

knallbra :) thumbs up :)

Skrevet
Lykke til med pussinga :wink:

Hvilke planer har du for utseende?

Takk for det:)

Det er jeg ikke sikker på, det er ikke min bil. Jeg bare pusser den opp, så får egeren bestemme utsende. Forslag?

Skrevet

Brede felger, med kant- og smale(re) dekk, og skamsenk- pluss lakkert helt ned? Jeg liker best hvite biler, så for min del trenger du ikke å bytte farge. Hvis eieren tar seg råd, er jo DE frontlykter (de som ser svart ut) og de "orginale" sotete baklyktene fine oppgraderinger på en bil gjør seg med fine små detaljer rundtom. Svart mtech interiør også fint..

Skrevet
Brede felger, med kant- og smale(re) dekk, og skamsenk- pluss lakkert helt ned? Jeg liker best hvite biler, så for min del trenger du ikke å bytte farge. Hvis eieren tar seg råd, er jo DE frontlykter (de som ser svart ut) og de "orginale" sotete baklyktene fine oppgraderinger på en bil gjør seg med fine små detaljer rundtom. Svart mtech interiør også fint..

Takk for forslaget:)

Regner med det blir en anen farge hvertfall. så får man se hva han vil koste på den etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...