Inger_Marie Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Har tatt på meg en prosjekt med å pusse opp en e30 323i 1983 mod. Motoren er helt fin, men trenger å legg opp ny ledning til bensinpompa å så må jeg få skaffet en hovedbremsesylinder til bilen. Jeg skal fjerne all rust å få den fin igjen. For det va den ikke før.hehe. Det blir utrolig mye jobb, men det blir gøy å ha noe å gjøre og noe å øve seg på. Dette er den første bilen jeg pusser opp.. blir det bra så blir jeg glad for det..Gleder meg til å se hvordan resultatet blir. Fargen den har nå er 146-Alpin white, men regner med at den ikke blir verende i den fargen. Det er bare å komme med forslag på hvordan du tror bilen kan bli "finest". Tar gjerne imot det Slik ser den ut nå etter noen timer demontering og pussing
ehrnst Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 ai, ai..... her har du litt å gjøre ja, men bra du redder den. b23 er faktisk en undervurdert motor også ser det blir en stor bestilling hos koed
bmwkizn Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Godt å se at noen er villige til å "redde" slike rustete biler :)E30 er knallbiler. Verd å ta vare på. Stå på
Inger_Marie Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 ai, ai.....her har du litt å gjøre ja, men bra du redder den. b23 er faktisk en undervurdert motor også ser det blir en stor bestilling hos koed Ja har mye å gjøre. Tror ikke den blir så stor,for motoren er helt fin.er mest bare utsende til den. men man vet aldri om ting plutselig kommer frem,så den kan bli stor etter hvert:p
Inger_Marie Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Godt å se at noen er villige til å "redde" slike rustete biler :)E30 er knallbiler. Verd å ta vare på. Stå på E30 er knallbiler ja:) så jeg prøver så godt jeg kan for å redde den..hehe:p
bmwkizn Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Godt å se at noen er villige til å "redde" slike rustete biler :)E30 er knallbiler. Verd å ta vare på. Stå på E30 er knallbiler ja:) så jeg prøver så godt jeg kan for å redde den..hehe:p knallbra thumbs up
Lars89 Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Lykke til med pussinga Hvilke planer har du for utseende?
Inger_Marie Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Lykke til med pussinga Hvilke planer har du for utseende? Takk for det:) Det er jeg ikke sikker på, det er ikke min bil. Jeg bare pusser den opp, så får egeren bestemme utsende. Forslag?
Hawkon88 Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Brede felger, med kant- og smale(re) dekk, og skamsenk- pluss lakkert helt ned? Jeg liker best hvite biler, så for min del trenger du ikke å bytte farge. Hvis eieren tar seg råd, er jo DE frontlykter (de som ser svart ut) og de "orginale" sotete baklyktene fine oppgraderinger på en bil gjør seg med fine små detaljer rundtom. Svart mtech interiør også fint..
Inger_Marie Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Brede felger, med kant- og smale(re) dekk, og skamsenk- pluss lakkert helt ned? Jeg liker best hvite biler, så for min del trenger du ikke å bytte farge. Hvis eieren tar seg råd, er jo DE frontlykter (de som ser svart ut) og de "orginale" sotete baklyktene fine oppgraderinger på en bil gjør seg med fine små detaljer rundtom. Svart mtech interiør også fint.. Takk for forslaget:) Regner med det blir en anen farge hvertfall. så får man se hva han vil koste på den etterhvert.
JonEldaR Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 bli nok strøkent ta her til slutt tenkje i
Fliid Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Fult reddbart og holder seg bra om det blir gjort ordentlig! ; ) Lykke til
Inger_Marie Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 bli nok strøkent ta her til slutt tenkje i Får håp på d:)
Inger_Marie Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Fult reddbart og holder seg bra om det blir gjort ordentlig! ; ) Lykke til Jah,er det:) har god tid på meg. takk for det:)
Armanic Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Herlig at du redder denne bilen, planer om hvilken farge det blir? eller skal den være hvit? Stå på! Mathias.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå