Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Herlig at du redder denne bilen, planer om hvilken farge det blir? eller skal den være hvit? :)

Stå på!

Mathias.

:) har ikke lagt noen planer for hvilken farge enda,det er ikke min bil:p jeg pusser den opp for typen,så det blir vel han som bestemmer fargen å slikt:P men jeg tror ikke den blir verende hvit.hehe

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Herlig at du redder denne bilen, planer om hvilken farge det blir? eller skal den være hvit? :)

Stå på!

Mathias.

:) har ikke lagt noen planer for hvilken farge enda,det er ikke min bil:p jeg pusser den opp for typen,så det blir vel han som bestemmer fargen å slikt:P men jeg tror ikke den blir verende hvit.hehe

hehe,å gjør han da? sitte inne å hekler? :D

bra jobbet,godt noen verdsetter e30 ennå..

Skrevet

Stå på!

Mathias.

hehe,å gjør han da? sitte inne å hekler? :D

bra jobbet,godt noen verdsetter e30 ennå..

hehe:p han er i militæret:p man vet jo aldri om man hekler der :P hehe

Skrevet

Har pussa å pussa i di siste dagene. blir likere etter hver gang. men utrolig mye jobb igjen,men kan ikke forvendte at man ser så veldig stor forskjell så fort på den som den ser ut :P har god tid på meg også. I morgen blir d innkjøp av litt saker slik at det skal bli enklere å pusse, har pusset for hand en uke nå, å det var ikke lurt:p Trenger bedre utstyr en en enkel hånd. hehe, viste det fra før men man trenger nå penger til å få kjøpt se utstyr, så i morgen blir dagen :P

ln74tyou6swe2q50zgca.jpg

dmm8i53g8d1ckkvz6yol.jpg

Skrevet

lakker bilen hvit med sorte lister, detaljer! senk, (valse) pluss nå feite felger! dette ser bra ut :) blir spennede å se slutt resultatt :)

Skrevet
lakker bilen hvit med sorte lister, detaljer! senk, (valse) pluss nå feite felger! dette ser bra ut :) blir spennede å se slutt resultatt :)

tror ikke den blir verende hvit, men det bestemmer eieren :P skal gi forslaget videre til han jeg :)

Skrevet

tror ikke den blir verende hvit, men det bestemmer eieren :P skal gi forslaget videre til han jeg :)

lakk den i samme farge som min, hadde vært arti å sett en e30 me den fargen å sorte lista som kevin si :lol:

Skrevet

lakk den i samme farge som min, hadde vært arti å sett en e30 me den fargen å sorte lista som kevin si :lol:

det er da en fin farge å det da jon :P så vi kan se hva terje sier;P

Skrevet

Rust?? :shock:

Hva kan man si? blir ikke overasket lengere, skrur man av en ting eller skarper litt på plasser, finner man "litt" mere rust..

Funnet ca 8 rust hull i bilen,da snakker vi store rust hull.. å har ikke sjekket hele bilen enda, finner vel mange flere..

678lz897kadurbdagqgo.jpg

3y38ua10u0l7i8jcdvs0.jpg

Men får vel bare ta det med ett smil å tenke på at når bilen blir ferdig at den kommer til å se bra ut *forhåpentlig vis* :lol:

Skrevet

Det har vert stille med pussinga di siste dagene :?

Men håper på at det blir mere pussing løpet av uka, skal få tett igjen noen hull til :lol:

Dette er ett av di mest prioriterte hullene.. :P

9ycri9irwlai7671uarl.jpg

:lol:

Før jeg avsluttet sist gang så fikk jeg fått ut en av bolkene som var på den, eller.. fått fikkset den litt :P skal fikse den helt når jeg begynner igjen...

29fkspf1hp5xfmxx12v9.jpg

ydgro2bkiuqcdxfrx86s.jpg

Skrevet

Begynte å pusse igjen idag... å gjett hva jeg fant!

Ett rust hull til :shock: rust hulle gåt fra hjulbua inn i bagasjerommet.. off å off :lol:

Begynte å fikse på bolken bak på bilen idag også.. prøv å få den helt ferdi i morgen..

Skrevet

hoho, mye rust. 323'n er blitt en gammel bil, og mistenkte at det var en god porsjon på denne bilen. Men en god stund med rustsveising gjør underverker å bilen vil da vare i lange lange tider ved godt vedlikehold : ) Pågangsmot, det har du. Hva har lagringen for denne vært ? Ute på jordbakke?

Skrevet
hoho, mye rust. 323'n er blitt en gammel bil, og mistenkte at det var en god porsjon på denne bilen. Men en god stund med rustsveising gjør underverker å bilen vil da vare i lange lange tider ved godt vedlikehold : ) Pågangsmot, det har du. Hva har lagringen for denne vært ? Ute på jordbakke?

:)

vet ikke hvordan lagringen var på den før typen kjøpte den.. men har hatt den en stund nå å da har den stått ute under noen trær å sånt tror jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...