Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips tips, oppbevar bilen på betong. : ) Jordsmonn " damper" og dette er noe av det mest gunstige for rust, er ett påskudd for å "formere" seg : ) Men igjen, lykke til. Prosjektet ditt minner meg mye om ett prosjekt jeg hadde og ga opp pågrunn av jeg lagret den usedvanlig dårlig over en lengre periode.. Hadde en grundig titt før jeg satte den vekk å en grundig titt når jeg tok den frem igjen. Skadeomfanget var grusomt og den endte desverre på huggeren..

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Tips tips, oppbevar bilen på betong. : ) Jordsmonn " damper" og dette er noe av det mest gunstige for rust, er ett påskudd for å "formere" seg : ) Men igjen, lykke til. Prosjektet ditt minner meg mye om ett prosjekt jeg hadde og ga opp pågrunn av jeg lagret den usedvanlig dårlig over en lengre periode.. Hadde en grundig titt før jeg satte den vekk å en grundig titt når jeg tok den frem igjen. Skadeomfanget var grusomt og den endte desverre på huggeren..

Står bra oppbevart nå :) på betong og under ett tett tak.. hehe

takk for det :)

Skrevet
Oi, her var det mye rust ja, typisk 323 dessverre =) Det er bra noen bidrar til å holde de gamle traverene på veien ;D

Er en del rust ja :lol: prøver så godt jeg kan for å bidra på det hvertfall :P

Skrevet

Jeg har pussa å pussa, men føler ikke det er noe vits til å legge ut noen bilder idag.. men den kommer seg..ha fiksa noen hull også. kommer ett steg nermere målet for hver dag som går :P

Skrevet

Du skal ha for å tenke optimistisk da, hvis du bare har tenkt å pusse den rusten og ikke fjerne den!? Tror nok ikke det tar mer enn noen få dager før det der slår gjennom igjen, men! :)

Skrevet
Du skal ha for å tenke optimistisk da, hvis du bare har tenkt å pusse den rusten og ikke fjerne den!? Tror nok ikke det tar mer enn noen få dager før det der slår gjennom igjen, men! :)

skal fjerne den ja :P ikke bare pusse på den..hehe

Skrevet

Har du ingen til å går fort over bilen med ei sandblåse da? sparer deg for en del timer der, å ikke minst penger og utstyr, groveste gjort på noen timer bare da vettu. Har hatt en sånn typisk e30 selv, stått på plen gud veit hvor lenge. Men du får bare stå på, prøv å gjør litt forskjellig, ikke kun rusta, for da blir du møkk lei in no time:P

Skrevet
Har du ingen til å går fort over bilen med ei sandblåse da? sparer deg for en del timer der, å ikke minst penger og utstyr, groveste gjort på noen timer bare da vettu. Har hatt en sånn typisk e30 selv, stått på plen gud veit hvor lenge. Men du får bare stå på, prøv å gjør litt forskjellig, ikke kun rusta, for da blir du møkk lei in no time:P

Har ikke det :P prøver å gjøre litt forskjelli sånn at jeg ikke blir lei med engang ja.. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...