Inger_Marie Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 Dagens funn..off å off Hull som går inn i bilen,er ett lignenede hull på andre siden også.. Ett hull som går fra skjerme opp i motorrommet... Ribba bilen litt til idag..
stensheim Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 huff og huff, det var mye kreft på den bilen ja, lykke til videre
Inger_Marie Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 huff og huff, det var mye kreft på den bilen ja, lykke til videre Takk for det
Johnsen Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 Du skal ha for å tenke optimistisk da, hvis du bare har tenkt å pusse den rusten og ikke fjerne den!? Tror nok ikke det tar mer enn noen få dager før det der slår gjennom igjen, men! skal fjerne den ja ikke bare pusse på den..hehe Godt å høre! Bra jobba! Holder på å bygge banebil selv jeg, en 86 modell. Litt fint å se at det ikke bare er jeg som sveiser rust, selv om det ikke er så mye!
Inger_Marie Skrevet September 24, 2009 Forfatter Skrevet September 24, 2009 Du skal ha for å tenke optimistisk da, hvis du bare har tenkt å pusse den rusten og ikke fjerne den!? Tror nok ikke det tar mer enn noen få dager før det der slår gjennom igjen, men! skal fjerne den ja ikke bare pusse på den..hehe Godt å høre! Bra jobba! Holder på å bygge banebil selv jeg, en 86 modell. Litt fint å se at det ikke bare er jeg som sveiser rust, selv om det ikke er så mye! Har du ikke mye rust? da er du heldi Vi kan godt bytte bil til di er ferdig fikset da *lei av rust*
Jørgen Lie Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 pågangsmot, hvor skaffer du d egentlig? har vilje ser d ut for alle fall.
Inger_Marie Skrevet September 25, 2009 Forfatter Skrevet September 25, 2009 pågangsmot, hvor skaffer du d egentlig? har vilje ser d ut for alle fall. si det si det må da ha noe å gjøre, så har jeg jo ett håp på at det blir bedre når den er ferdig
Inline six Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 Oj her var det rust ja Bra du har tenkt å redde denne da 323 faktisk er blitt en av de sjeldnere E30 utgavene
Inger_Marie Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 Oj her var det rust ja Bra du har tenkt å redde denne da 323 faktisk er blitt en av de sjeldnere E30 utgavene Det er en del rust ja skal hverfall prøve å redde den.hehe
Hoem Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 Denne har vel stått utenfor dekkmann i en god periode. Trodde den kom til å ende opp på jema ganske kjapt. Bra at noen tar vare på den nå for det livet den har hatt hos forrige eier har ikke vært bra. Etter bilen hadde stått stille i Bolga v/ pumpestasjonen i ei lang periode så ble den slept til dekkmann siden man ikke fikk start grunnet ledningen til bensinpumpa. På verkstedet der fikk den start og da var det rett på turtallsperra. Fint å høre at motoren fortsatt er god på den da, fryktet det værste selv. Lykke til !
Inger_Marie Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 Denne har vel stått utenfor dekkmann i en god periode. Trodde den kom til å ende opp på jema ganske kjapt. Bra at noen tar vare på den nå for det livet den har hatt hos forrige eier har ikke vært bra. Etter bilen hadde stått stille i Bolga v/ pumpestasjonen i ei lang periode så ble den slept til dekkmann siden man ikke fikk start grunnet ledningen til bensinpumpa. På verkstedet der fikk den start og da var det rett på turtallsperra. Fint å høre at motoren fortsatt er god på den da, fryktet det værste selv. Lykke til ! Den har det ja..det er den samme eiern som har den nå også.. typen min sin..jeg fikser den til han mens han er i militæret.. motoren er fortsatt god ja.. eneste som er problemet er rusten, hovedbremsesylinderen og ledningen til bensinpumpa. han hadde altid hatt lyst til å fikse den opp,bare han har ikke hatt tid eller mulighet til å gjøre det... Takk for det.
JonEldaR Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Denne har vel stått utenfor dekkmann i en god periode. Trodde den kom til å ende opp på jema ganske kjapt. Bra at noen tar vare på den nå for det livet den har hatt hos forrige eier har ikke vært bra. Etter bilen hadde stått stille i Bolga v/ pumpestasjonen i ei lang periode så ble den slept til dekkmann siden man ikke fikk start grunnet ledningen til bensinpumpa. På verkstedet der fikk den start og da var det rett på turtallsperra. Fint å høre at motoren fortsatt er god på den da, fryktet det værste selv. Lykke til ! Den har det ja..det er den samme eiern som har den nå også.. typen min sin..jeg fikser den til han mens han er i militæret.. motoren er fortsatt god ja.. eneste som er problemet er rusten, hovedbremsesylinderen og ledningen til bensinpumpa. han hadde altid hatt lyst til å fikse den opp,bare han har ikke hatt tid eller mulighet til å gjøre det... Takk for det. Blir vel fint å få bremsa på na bilen ja, va uvandt å kjøre med bare håndbrekket å hjelpe c me
Inger_Marie Skrevet September 30, 2009 Forfatter Skrevet September 30, 2009 det er sant jon måtte kjør den ett lite stykke selv jeg også bare for å få den opp en bakke og inn i garasjen..hehe
Inger_Marie Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2009 det har stått stille med bilen en stund nå.. men håper på at det blir løpet av denne uka eller neste uke igjen. Fått vite hva jeg må gjøre på bilen, så nå kan jeg bare stå på å få den ferdig..fått tak i hovedbremsesylinder så nå blir det bremser etter hvert. Alt interiør skal ut, alt skal bli nytt der..så er det da bare å tette alle hull. pluss litt andre tinger da så klart.hehe.blir litt av ett arbeid
kevine30 Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 pågangsmot va jævli my røst! men ser ut som den har komme i gode hender
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå