Inger_Marie Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Bruks bilen min! Det er en Bmw 318i 1991 model Har hatt den i 2 år ca snart nå. Har gjort en del på den etter jeg kjøpte den. skiftet mange slite deler,her er noen deler jeg har skifta: radiator, vannpumpe, bensinpompe, dempere bak, katlysator( eller hvordan det skrives )+++ Fått ting godkjent for det var ikke alt som var godkjent på den da jeg kjøpte den. Måtte på senkesette godkjent, men det gikk ikke an å finne pair på det, så da ble det innkjøp av nytt senkesett(supersprint), så måtta jeg få rattet godkjent(kunne tenkt meg ett Bmw ratt i stede) så måtte jeg få eksosen godkjent, men hadde heldig vis pairer på hele eksosanlegget fra supersprint I sommer nå så kjøpte jeg ny frontfanger, og øyelokk og takforlenger. Den ble mye finere bare pågrunn av det. Kjøpt nye baklykter nå, gjorde seg virkelig. Jeg vil også kjøpe meg nye dørhåndtaker(sorte så klart) Det ene er ikke sort lenger, å di andre er for å si d sånn gått ut på dato Ny nyrer vil jeg kjøpe meg, den ska være helt sort, misliker nyrene på bilen min.. Det er utrolig mye jeg kunne tenkt meg å gjort på bilen, men men. Blir vel med tiden det, når jeg er helt sikker på hva jeg vil gjøre med den, kanskje det blir ett salg istede. hvem vet Lyktene som skal BORT! Slik så den ut før jeg satte på ny front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Fin bil og fine felger Funky farge på den også.... Sølv men ikke sølv allikevel på en måte Skal jeg pirke på noe må det være nyrene og frontlyktene. Er ikke så fan av chromlykter og det ser ut som passformen er så som så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Pen bil Har du flere bilder? er det lexuslykter? De må isåfall bort Er også penere med org riller i nyrene og ikke slik engangsgrill-netting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 nice e36 velkommen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 så ut som en fin bil dette likte bilde nr 2 der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 å velkommen til norges beste bmw forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Fin bil og fine felger Funky farge på den også.... Sølv men ikke sølv allikevel på en måte Skal jeg pirke på noe må det være nyrene og frontlyktene. Er ikke så fan av chromlykter og det ser ut som passformen er så som så Er ikke så mange biler jeg har sett med akkurat denne fargen neih, men er vel en del av di uansett:p Skal få skaffe nye nyrer også di var slik da jeg kjøpte den å d likte jeg ikke helt. Passeformen på lyktene er så som så ja.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Pen bil Har du flere bilder? er det lexuslykter? De må isåfall bort Er også penere med org riller i nyrene og ikke slik engangsgrill-netting... Har mange flere bilder,skal legge ut etter hvert:) det er det, så di må nokk bort ja:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 denne var pen ja godt å sette seg i denne etter rustsveisinga på e30,n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 denne var pen ja godt å sette seg i denne etter rustsveisinga på e30,n hehe,det stemmer:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Liker bilen, men ikke baklyktene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Liker bilen, men ikke baklyktene! hehe,det er flere som ikke gjør det. gjør ikke det jeg heller,derfor skal de bort:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 greit utgangspunkt da og blir bra når du får gjort ditt på den... men jeg syntes du bør prøve å lakke den nederste biten av fronten (leppa) sort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 greit utgangspunkt da og blir bra når du får gjort ditt på den... men jeg syntes du bør prøve å lakke den nederste biten av fronten (leppa) sort... Tenkte på det når jeg fikk den lakkert. men det ble ikke noe av det, men man vet jo aldri om den blir sort en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 fin bil, likte bare ikke baklyktene og frontlyktene ;P godt baklyktene skal bort. Ellers (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå