Gå til innhold

1991 BMW 318i

Inger_Marie
 Share

Anbefalte innlegg

Bruks bilen min!

Det er en Bmw 318i 1991 model

Har hatt den i 2 år ca snart nå. Har gjort en del på den etter jeg kjøpte den. skiftet mange slite deler,her er noen deler jeg har skifta: radiator, vannpumpe, bensinpompe, dempere bak, katlysator( eller hvordan det skrives :P)+++

Fått ting godkjent for det var ikke alt som var godkjent på den da jeg kjøpte den. Måtte på senkesette godkjent, men det gikk ikke an å finne pair på det, så da ble det innkjøp av nytt senkesett(supersprint), så måtta jeg få rattet godkjent(kunne tenkt meg ett Bmw ratt i stede) så måtte jeg få eksosen godkjent, men hadde heldig vis pairer på hele eksosanlegget fra supersprint :P

I sommer nå så kjøpte jeg ny frontfanger, og øyelokk og takforlenger. Den ble mye finere bare pågrunn av det. Kjøpt nye baklykter nå, gjorde seg virkelig.

Jeg vil også kjøpe meg nye dørhåndtaker(sorte så klart) Det ene er ikke sort lenger, å di andre er for å si d sånn gått ut på dato :P Ny nyrer vil jeg kjøpe meg, den ska være helt sort, misliker nyrene på bilen min..

Det er utrolig mye jeg kunne tenkt meg å gjort på bilen, men men.

Blir vel med tiden det, når jeg er helt sikker på hva jeg vil gjøre med den, kanskje det blir ett salg istede. hvem vet :P

yx5gfqbe6hmcbktbmhj1.jpg

3pls6ivj2xt1naak8s3c.jpg

hsqwlx08osho13qyz7s1.jpg

wr08u6z2oxvh9fzp1186.jpg

0rezq2t7re607exr8a7g.jpg

Lyktene som skal BORT! :P

p5iccdo5vjgxt8t6l2d1.jpg

Slik så den ut før jeg satte på ny front.

9hkxzji07bsxn4i5el93.jpg

s0ac3vqmg5o5aqmqvkxe.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil og fine felger ;) Funky farge på den også.... Sølv men ikke sølv allikevel på en måte :?

Skal jeg pirke på noe må det være nyrene og frontlyktene.

Er ikke så fan av chromlykter og det ser ut som passformen er så som så :P

Er ikke så mange biler jeg har sett med akkurat denne fargen neih, men er vel en del av di uansett:p

Skal få skaffe nye nyrer også:P di var slik da jeg kjøpte den å d likte jeg ikke helt. Passeformen på lyktene er så som så ja.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...