///Mysild Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 nei nei nei... ikke sltett tråden bilen er jo fin den! digger felgene og alt slikt, men det jeg menre er om du hadde hatt de orginale lyktene på bilen, hadde den vært, i mine øyne, mye penere... ellers er det jo ikke noe å sette fingeren på... og for å smekke på paula89, tråden ligger på show off, og alle fine kommentarer blir godt motatt, men litt kritikk må man vel FA**MÆ kunne tåle... da får man skrive, ingen tilbakemeldignger i toppen av tråden så får folk gå inn oog se, tenke sitt og lukke vinduet igjen... merkelig det der... ingen tåler kritikk får jeg noe kritikk, så spørr jeg hva de tenker på, og ber de utdype svaret... ikke bare skriver "det du syntes er feil, bilen er fin, bla bla bla..." jeg har min mening, og jeg liker ikke krom lykter, ikke krom generelt heller egentlig... men det har jeg aldri gjort heller, og det er jeg ikke redd for å si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 Har begynt å fikse litt på interiøre på bilen min.. det trengtest, det var ikke så mange klipps på dørene lengre for å si det sånn.. nå venter jeg bare på den siste bestillingen fra GS. da kommer alle dørtrekkene til å sitte bra igjen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Det der en en jobb som er tiltak å komme i gang med... Skulle bytta en del klips selv, men har ikke orket å begynne på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 Det der en en jobb som er tiltak å komme i gang med... Skulle bytta en del klips selv, men har ikke orket å begynne på det det er det ja.. men måtte nestn bare gjøre det nå, lenge siden jeg egentlig skulle ha jort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Det er utrolig godt å få fikset interiøret nå er det bare å få fikset slik at pærene mine ikke går så ofte lengre.. Noen som vet hva årsaken til det kan være? Og er det noen som vet hvorfor bilen nesten kveler seg selv noen ganger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 kan være tegn på gåen lmm, eller at den tuller... hva er symptomene? jager, går ugjevnt, sviver opp og ned på tomgang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 det som er med lysene er at di dimmer seg selv ned så opp igjen, og di blinker når jeg står i ro.. til slutt går det en pære.. når det gjelder det med at den kveler seg er at den kveler seg for oftest når jeg trykker inn clutchen når jeg er ute å kjører, men når jeg står i ro trenger jeg bare å gasse så slippe den igjen.. men der er mest når motoren er kald. har skiftet tomgangsregulator, ble litt bedre da. men ble ikke helt bra.. den jager bitte litt når den står på tomgang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Høres ut som falskluft. Hadde samme problemet på grompacten en periode og da var det den slangen som går fra innsugsbelgen og inn under innsugsmanifolden som hadde løsnet. Eller så kan det rett og slett være sprekker i belgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 jepp, vil tippe på litt falsk luft... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Takk skal dere ha jeg får se hva jeg finner ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 bruk startgass og spray rundt belden mellom lmm og innsug, hvis den endrer turtall, er det nok det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Kan jo forsåvidt spraye rundt flere plasser. Er jo ikke nødt til å komme fra rundt belgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 på en 4er er det vel strengtalt bare der det kan lekker? da den har aluinnsug vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Bilen min har fikset seg selv nå plutselig..hmm.. Har skiftet strømregulator, så nå går det ikke flere pærer på en stund. var drygt når jeg måtte skifte pære på ene lykta annen hve dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Flott bil. men ikkje slett tråden din, dette er et forum der du legger ut bilder av prosjektet ditt som du eiger og betaler for, dermed kan du gjøre som DU vil. Meeen, en må alltid rekne med både ris og ros om en vil vise den frem. Om de kommer med litt ris så er det nesten garantert at det ikkje er vondt ment, men kun personlig mening. Er det ikkje det du er ute etter da? Eller forventer du bare ros? Slik er dte i min tråd og, fikk diverse meninger om mitt siste påfunn med rieger lippe og øyelokk, men bare ta det med et smil og gi et godt argument tilbake om hva du syns og hvorfor du vil ha det slik, og det må de bare akseptere. Det viktigeste e jo at du e fornøyd med bilen! Så ikkje slett tråden, det er ikkje overflod med jenter som faktisk gidder å lage tråd om bilen sin her desverre. Håper på mer oppdateringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå