Inger_Marie Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Takk for det Tåler både ris å ros jeg, ikke noe med det men det ble bare for mye diskusjoner pågrunn av di lyktene.. hehe. men det er jeg ferdig med så. å håper andre er det også Får ta ting med ett smil vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Solgte bilen min for snart 3 mnd siden nå.. kjenner jeg savner den litt men men fikk ikke gjort alt jeg skulle med den før jeg solgte den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 biiiln min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 biiiln min den har det vel bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå