Jay-O Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Hei! Selger en del ting jeg ikke har bruk for lengre. Canon EOS 350D med batterihåndgrep og 1GB minnebrikke. 2500 eller bud Pioneer TS-WX20LPA 200W RMS MOSFET aktiv subwoofer. Noe herpet ledningsnett, men reparerbart. 2500 eller bud. Apple Mac Mini 40GB med trådløst Mac tastatur. Genialt for bil, kan slenge med en 10.4" touchscreen og ledninger o.l. - Bud Bang & Olufsen / Samsung Serene mobiltelefon. Samleobjekt fra eksentriske designfirmaet Bang & Olufsen. (Earset 2 Bluetooth headsett følger ikke med) Bud Pioneer TS-WX77A 200W RMS MOSFET aktiv subwoofer. "Slim" sub som tåler 60kg last oppå - perfekt for den som vil ha grei bass uten å ofre bagasjeplass. Må ikke selge denne, men hvis jeg får bra pris får dama finne seg noe annet å ha i sin bil - Bud over 3000. Se også tråden min med jaktbue og nattkikkert!
Jay-O Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Det er faktisk en subwoofer, elementene ligger, og forsterkeren ligger ved siden av inni.
ingolfen Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 SEND MEG BILDER AV DEN MOBILEN OG PRIS PÅ PM
Jay-O Skrevet September 13, 2009 Forfatter Skrevet September 13, 2009 Bilder og PM vil bli sendt ut imorgen. Har hatt en travel helg
rel0ad Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 hvordan spiller den store pioneer saken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå