NeonMuffler Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 hei selger unna et custom alu sveisa innsug til M30B35. org spjeld passer på. krever tilpassing av termostathuset hvis du skal ha det bra for deg som skal bygge turbomotor! selges ikke for under 3500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 veldigt intr:) men hvilke tipasninger av termostat hus? og hvem har laget dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 en kar i sverige lagde den, ikke de peneste sveisene, men de funker. er ordentlige trakter på innsiden for bra flow. du må også fikse fester til egen fuelrail, men det er sveiset på noen plater for å gjøre det lettere. har et bilde av omsveisa termostathus som svensken hadde som skal funke/passe. kan sende på PM hvis du fortsatt er intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 ja er intr jeg om det ikke er rare jobben intr i noe i bytte ? har ikke penger just nu..prøver og selge unna en bil:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 trenger penger sjøl, nettop kjøpt mere deler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 sleng ut av bilde fra svensken du trenger jo klart en m30b35 topp som er overhalt..3700,- i bare maskinering så kommer deler utenom ikke montert etter dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 topp har jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 awki får la den stå og se om du for solgt den så slår jeg på om jeg har penger:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 do that Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 går lite m30 deler fortiden:) Gir deg et bud på 3000,- jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 har samme liggende eg og er skikkelige greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 ja det er det, og 3500 er billig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 gir deg muligens en lyd i morgen neon..selger unna en bil kansje:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå