AlXz Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Selger en nylakkert bagasjeluke / koffertlokk. Passer e36 coupe. (mulig cab også???) Fargen skal være lagunengrün metallic (266/6). Bud fra 1000,- Har kvittering på 3k!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 er det 100% rustfritt ? så kan jeg være interessert passer ikke cab forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Hva dem har gjort før lakk har jeg ikke peiling på for å være ærlig. Men ikke sett noe rust på denne jeg.. Skulle komme fra en M3 nevnte han. Og ser noe gult på innsiden.. så stemmer vel bra med fargen (Dakargul?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 så det er 100% rustfritt? så man ikke kan se noe antydning til rust noenplass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Jeg mener det.., ble sprøyta et par dager før jeg henta hele bilen.. Men kan ta å se over den. Men den er ikke her jeg er.., så må bli imorgen kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 BUMP. Ingen som trenger? Bytter gjerne i et bra i Diamant svart metallic.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå