Simpel Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Holder på å demontere bremsene på min E34. Fått av caliperen, men skal nå av med festet til caliperen. To stk 15 mm bolter, men de sitter noe så aldeles jævlig fast. Har sprayet de med masse 5-56 aktige stoff, håper på at det hjelper når det har fått natten på seg. Regner med noen fler her har slitt med akkurat det samme, noen tips til å få de løse der ute?
S.Arnesen Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Selv brukte jeg rustløseren fra biltema sist jeg skulle ha av caliper brakketten, det er det beste rustløser middelet jeg har prøvd hittils
R Andersen Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Slå på skrallen/fastnøkkel med hammer. Da pleier skruene å løsne.
Simpel Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Takk for tips. Har bruk av varme noe for seg med det her? Vil ikke prøve hvis det har liten suksesssjanse, tror ikke den ABS saken i bakkant tåler så mye varme...
R Andersen Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Det skal holde med å gjøre som jeg sa. Det er hvertfall det jeg alltid har gjort, og jeg har jo demontert en del bremser gjennom tidene.
Simpel Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Det funka fint på ene siden med slag. Måtte bare skjønne at jeg måtte slå fra utsiden for å komme til På andre siden tok Kong Moment seg av oppgaven. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå