FrodeM Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Ser bra ut dette her Yngve! Jeg får ta en tur og kikke litt en dag!
M3 Yngve Skrevet November 29, 2009 Forfatter Skrevet November 29, 2009 FrodeM skrev: Ser bra ut dette her Yngve!Jeg får ta en tur og kikke litt en dag! Klart du kan. Regner med at den blir ferdig lakka på tirsdage eller onsdag. Så må jeg finne en lokka henger eller noe å flytte den hjem med.
M3 Yngve Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 Da er fyller lagt på, så skal den ligge å godkjøre seg til tordagen. Da skal jeg pusse og pusse igjen. Så blir nok ikke lakk før fredagen eller kansje neste uke. Vi gjør et meget bra grunn arbe, så dette må da bli et bra resultat til slutt.
bmwe_e36 Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 ser bra ut. gleder meg til bilder av den ferdig lakert
M3 Yngve Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 Gleder meg når det ryker av bakhjula jeg.
StaLe30 Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 yngve jeg er på kurs i tønsberg å trenger noe å gjøre på kveldene, orker ikke kjøre helt hjem til skien. mulig å svinge innom deg å se hva slags bømekk du driver med her ? :D
M3 Yngve Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 Klart du kan. Men bilen er ikke i garasjen før til uka tenker jeg. Står i Larvik oss lakkeren nå. Men noe "bømekk" driver jeg ikke med.
Vegard-E30 Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Ser veldig lovende ut dette her! her følger eg med
M3 Yngve Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 StaLe30 skrev: Gøy Får sms'e på endag =) Ja, litt utpå uka er den nok hjemme igjen.
M3 Yngve Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 Larsen-Racing skrev: Tar du min etterpå eller? hehehe Skal love deg at det er mye jobb. Jeg så kun noen små bulker på bilen, når har den fått sparkel flere steder, 1 lag med fyller er pussa og 1 lag til ligger på nå. De gutta på Larvik Billakksenter kan jobben sin.
SSM Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Ja, men så er det jævli greit at det blir gjort helt skikkelig! Jeg finner stadig ting på min desverre Men, så kosta bare lakkeringen rundt 10 lapper og da. Var noe kjennskap og vennskap inne i bildet der!
leif harald Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Dette ser jo råbra ut, blir spennende å se resultatet Bestemt deg får felger? bbs lm ellerno med gull senter hadde vert rått!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå