pimped@epost.no Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Detta ser bra ut!!!! Gleder meg til og se denna ferdig!
M3 Yngve Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 Spoilern på den hvite, er det sånn liten spoiler under spoileren på den? Isåfall vet du hvem som skal ha den? Ja det var det på denne ja.
M3 Yngve Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 Så det blir S54 her også? Det har vært planen en stund ja. Har 2 motorer som skal lages til 1. docmeter.no Bare å ringe på 90141919, så kan vi avtale så du kan komme å "juge" litt vet du. Ole Det får du nok gjøre selv. Men hvorfor er det satt E36 forstilling på bilen din? Blir jo ikke helt riktig vinkel vel, så man for "pumpsters" ved bane kjøring? Noe jeg har hørt, men har også kjørt med sånt under stell som deg på en "318" E30 for noen år siden. Motoren i den tok kvelden før den kom på banen, så fikk ikke testa dette selv.
Ole@Automote Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Uten att jeg veit hva "pumpsters" er for noe så merket jeg ikke noen forskjell fra e30 M3 forstilling og den fra e36 M3. Vinklene justerer jeg selv med 4hjuls kontroll maskina bruker jo samme spissing og camber når jeg setter opp hjula funker fint det. Jeg byttet for å slippe spacere når jeg monterte e36 M3 bremsene i tilegg så blir jo senkesett prisen halvert. Jeg har justerbart fra KW til Z3M som har samme forstilling og bakstilling som jeg har.
Gjest Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Det hete bump steer. det betyr att bilen svinger når bilen færer opp og ned. Er kjent att det kan bli det når man bruker e36 fjørbein på e30.
Ole@Automote Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Fjærer ikke så veeldig mye så ser ikke for meg att det skal gi så store utslag, det verste jeg har gjort i forhold til det med sving og fjærning må være senking av travers, men det har vi vel begge gjort Jørgen_A
Gjest Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Jeg tror ikke det merkes i praksis nei. Det er blitt diskutert opp og ned ang dette på bmwccn forumet. Men der er det veldig mye fårståsegpåere som det ikke virker som har prøv så mye i praksis. Merker ikke att man flytter ned traversen heller. Ikke på annet enn bilen ble høyere ihvertfall (litt intern humor)
M3 Yngve Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Skrevet Desember 14, 2009 Flink du Morgan Håper de bare har litt gromt kant, spes bak. Noe LM skylder liksom.
M3 Yngve Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Skrevet Desember 17, 2009 I dag har jeg målt litt på disse tannstengene. Fant ut at vanlig E46, flytter seg ca 45mm på 1 runde, så flytter Z3 og M3 E46 ca 50mm. Hadde ikke flere å måle på. Må sette i sammen den E46 M3 tannstanga helt igjen, da skal jeg måle litt hvem som flytter mest på hele stanga. Tror nemlig E46 M3 og Z3 er mye lik, selv om de ikke er like å se på.
FrodeM Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 Har ikke rukket og prøve tårnstaget enda, men skal prøve og få gjort det i løpet av helgen.. Håper det går bra!
M3 Yngve Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Skrevet Desember 18, 2009 Har ikke rukket og prøve tårnstaget enda, men skal prøve og få gjort det i løpet av helgen..Håper det går bra! Det går fint. Kommer innom med de 16" felgene kansje i morra.
M3 Yngve Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Skrevet Desember 21, 2009 Da blir det handlet inn noen "jule gaver" til bilen, av div gutter her på forumet. Har kjøpt 2 stk BBS RC felger, til dem 2 stk jeg har fra før. Disse skal shines opp og få gull senter og skruer. Så får jeg litt kule felger å bytte på. En 3.73 25% lammeldiff er nettopp betalt og den skal det kjøpes 75% spærre sats til. Da kommer bilen til å gjøre nesten 250KM på 8000rpm og 5 gir. Skal aldrig kjøre så fort med en E30. Er ute etter god aks og at den slipper godt på 3 gir. Så mener da at 3.73 er en grei utvekksling, når man skal kjøre en del på gata også. Resten av delene fra ACM er nå ferdige og blir hentet en av de første dagene i januar. Off, kjenner det blir mye stress i mars og april nå. Noe sånt kansje de blir, litt mere gul gull farge kansje. Noen som har lakkkoden på denne gull fargen, eller meget lik?
R Andersen Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Kjøpte du diff av polakken? Gleder meg til delene kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå