R Andersen Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Har du fått sjekket hvordan passformen er på delene?
M3 Yngve Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 Har du fått sjekket hvordan passformen er på delene? Nei, bare litt på front fangeren, ser ut at de side festene er litt trange. Skal sette på den front lista og skjermene først. Håper på at jeg får tid til lit i helgen.
SSM Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Lenge siden jeg har vert innom her nå så jeg hengte meg litt opp i dekk diskusjonen her. 245/30-18 er jo en kuk dimensjon som er jævlig dyr, det gjelder og 235/35-18. Det er kun Pirelli P-Zero jeg har funnet som har den. Jeg har kjøpt meg 8.5 og 9.5x18 ET21 på begge og skal ha 5mm spacers forran. Jeg skal kjøre 215/35-18 og 225/35-18 på de. På de jeg har nå så kjører jeg 215/40-17 og 245/35-17. Med Z3 tannstanga forran, maks senk på K-Sport settet og 1.5 grad negativ camber så har jeg ikke subbing i noe som helst ved fullt utslag. Av og til er den borti når jeg rygger.
M3 Yngve Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 Blir nok å kjøre 215/35-18 og 235/35-18 eller kansje 225. For syns det ikke er ment med dekkstrekk foran og litt balong bak. På 8 og 9X17" som blir bane hjul med R dekk, så der blir det vel 225/45 og 235 som gjelder.
leif harald Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 bruk 205/35 foran perfekt =D Haha, måtte komme fra han. Strekkgutten NR1
M3 Yngve Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Skrevet Januar 9, 2010 Har du 205 på BBSene Ståle? 8.5"? Er vel 8" disse "kjipe" BBS felgene
Spiritus Sancti Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Du, sjekk mailen din gutt! Så jeg får sove om natta..
M3 Yngve Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 update??? hehe Dårlig med det, må ha masse hjelp til div nå, og alle er jo i tids klemma med et eller annet. Så må nok være glad om denne bilen kommer på veien i løpet av 2010. Er så mye små custom, tilpassing og div på alt understell og alle glassfiber delene. Så er det en del el ting som skal vekk og lages nytt, av el og div. Prøver å lage en 99% strøken og bra bil, og det tar faen meg tid. Så er litt små lei nå, gleder meg til alt understell blir ferdig og bilen står ferdig med klar lakk. Da kan jeg begynne med ordentilig sammen setting. Neste bil jeg skal lage til meg selv, skal bli "rat look" E30. Der ikke lakk og finnich skal stå i fokus. Kun kjøre glede og håldbarhet. Så liker jeg å stå på ski og drive med noen annet en disse gamle bilene. Drar til Danmark for å kjøpe noen "greie" BBS RC i 18" nå til helgen. Så noe blir gjort.
stian1990_2 Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Blir sykt fett dette. Er så utrolig morsomt når noen går så grundig til verks som du gjør. Gleder meg til å se det ferdige resultatet..
M3 Yngve Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 Blir sykt fett dette. Er så utrolig morsomt når noen går så grundig til verks som du gjør. Gleder meg til å se det ferdige resultatet.. Takk takk. Gleder meg til den dagen den er ny polert, alt er på stell, sola titter frem og man kan ta en fin søndags tur.
Stian_B Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 update??? hehe Dårlig med det, må ha masse hjelp til div nå, og alle er jo i tids klemma med et eller annet. Så må nok være glad om denne bilen kommer på veien i løpet av 2010. Er så mye små custom, tilpassing og div på alt understell og alle glassfiber delene. Så er det en del el ting som skal vekk og lages nytt, av el og div. Prøver å lage en 99% strøken og bra bil, og det tar faen meg tid. Så er litt små lei nå, gleder meg til alt understell blir ferdig og bilen står ferdig med klar lakk. Da kan jeg begynne med ordentilig sammen setting. Neste bil jeg skal lage til meg selv, skal bli "rat look" E30. Der ikke lakk og finnich skal stå i fokus. Kun kjøre glede og håldbarhet. Så liker jeg å stå på ski og drive med noen annet en disse gamle bilene. Drar til Danmark for å kjøpe noen "greie" BBS RC i 18" nå til helgen. Så noe blir gjort. Ser den... hehe alt kan ikke alltid gå på skinner... hehe men blir bra når det blir ferdig.. hehe
M3 Yngve Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 Da har jeg hentet pannen fra ombygging. Så nå er Leifer`n blid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå