M3 Yngve Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 Ja vanosene skal ikke tas bort her i gården. Får prøve om noen som har lyst til å finne et gromt grunn mapp på disse S54 motorene, så kan de få lov til å leke med min, så jeg ikke blir helt flådd. PBC auto har fiksa det bra på Supraen til Aasbø. Den har sånt vvti system, som er noe likt vanosene til BMW.
M3 Yngve Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 Vært ute å lekt litt med 318 noen dager nå. Må si E46 imponerer på vinteren, sitter meget bra, er lett kjørt og meget artig.
carlhaakon Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Er det bare meg eller er du veldig glad i det motorsport felga ?
ehrnst Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 de felgene er jo nydelige. tenkte faktisk jeg skulle kjøpe de av yngve. tror ikke han vet det da
M3 Yngve Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 Er det bare meg eller er du veldig glad i det motorsport felga ? Siden jeg har pigg hjul på disse felgene, så setter jeg de på vinter bilene mine. Å ja, jeg syns vel disse er noe av det kuleste BMW har levert org på bil, synd de ikke fåes i andre dim og et. De skal ikke selges, he he.
carlhaakon Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 hehe skjønner. men da er jeg ikke alene om og like de felga hatt samme felga på to av mine biler selv. er nok ett av de peneste orginal felgene BMW har åssen går det med RS felga da? fått gjort noe mer på dem?
MonzT Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Nå har jeg lest hele tråden Yngve,strøkneste prosjektet du har hatt siden du kjørte DT det her Synes du burde få tak i gule hovedlykter siden du skal ha gullsenter på felgene! Strøkent
M3 Yngve Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 Blir nok gule lykter her skal du se. Blir nok ikke ferdig før våren 2011. Skal bygge om deb 318ci til M3 i sommer, som skal selges og forhåpentlig finnasiere div nye bygg. Planen er å bygge en facelift E30 til universal bil, dvs is, bane, vei og mulig drag. Som skal stå ferdig når vintern kommer igjen. Så derfor skal denne settes på vent litt, mye gr plass, kr og at den må være 10 år regga i Norge før gratis ombygging/ godkjenning.
Morgan GS Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 kommer vel noen bilder av sånne runde dingser i morra til meg med litt gull ,polerte kanter åslikt .... hehe skal jeg legge dem ut ???? eller ....
M3 Yngve Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 Fikk du bilder ?? Ja, bare legg dem ut du.
Morgan GS Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Da legger jeg ut et par bilder av felga som er spesial laget til deg fra oss Eneste 18" med denne fargen som kommer i år , så disse bllir du vel egentelig alene om
M3 Yngve Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Skrevet Februar 11, 2010 Så blir bilen ikke ferdig i år. Men tusen takk for knalle felger, for bruke de litt på E46 også da.
M3 Yngve Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Skrevet Februar 12, 2010 Går med mange rare planer nå. Dette er jo egentlig en drømme bil, men mulig kansje jeg nå setter den sammen så orginale så mulig og selger den. Har nesten alt jeg trenger av deler til det. Har jo S14, 215hk motor fra den hvite, org fangere som må lakkes osv. Har så lyst bygge M3 CSL på en 318-320, som show og shine bil. Men for helt se ann, hadde jeg hatt plass og ikke minst penger, så hadde jeg beholdt denne. Mulig den gønne skal selges til høsten også, og jeg skal bygge en face lift E30 til bane, is, drag og vei kjøring. Men som mange ganger før, er det mye planer som surrer oppe i hodet mitt, he he. Er jo så rå disse cslene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå