Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg kan kjøpe den billig av deg jeg, Yngve! :wink: Trenger bare karosseriet..

Den var tilsalg og da til en hyggelig pris. Når jeg ev skal bygge den til så orginal som mulig igjen, blir den minst værdt 200 000,-kr ++++.

Men ikke bestemt meg helt enda.

Skrevet

Da er CSL motoren på plass, blir vel å sette den i den bane, vinter, drag og gatebilen jeg planlegger etter vært.

Har tolla den inn og ALT på stell med papirene på denne. :applause::applause:

hckir5fnp5a7jfsuq772.jpg

qbcf86k2rwuvebq5dpws.jpg

0yw4or9r7whkh01qyj48.jpg

ogub00zmfhosktcusa0c.jpg

l94n7d78kle3ee7b0q8s.jpg

Skrevet
Sweet :) motoren komplett med carboninnsug osv?

Hadde det bare vært så vel. Bare "long blokk" dette her, har masse S54 deler, så har det som trengs. Blir å kjøre noe sprut ting med vanosene så mye mulig lik org, om og når noen finner ut å mappe det. :applause:

Skrevet
Oki. Men denne motoren skal i M3 E30`n? Du har jo så mangen biler, blir vanskelig å følge med ;) hehe

Vet ikke helt, mulig denne skal i en bane, vinter bil. Men tid, penger og ikke minst plass til disse gamle bilen, bestemmer mye. :roll:

Skrevet
CSL er heftig :) Ikke mange som har en slik motor.

Nei, å selv om det bare er andre kammer på csl kontra m3( sies det), så er det gøy å ha en fult lovlig og inntolla csl motor.

Er usikker på sprut, org ecu, med eller uten vanos og med justerbare kamdrev.

Om noen vet om en vraka E46, samme hva, som jeg kan kjøpe hele el nettet/ kablen, venstre abs føler bak, grunnmodulen, rattstammen med alt på og rundt, tennings lås med nøkkel, ews boksene, lys bryteren og mulig speedoen.

Noen som vet om dette til en hyggelig penge/ bytte??

Da blir det mulig org ecu, ESS program/ chip og mapping :D

Noen som vet om carbon luftboksen til S50 passer på S54?

Skrevet
csl motor i vinter bil.. du er gal=)

Gal er jeg kansje, men mye gøy har jeg det da med bil. :applause:

Vet ikke enda hvor denne skal hen, er som ei gammel kjærring om dagen, når det gjelder hva jeg ønsker/ drømmer om. ¨

Men har lyst til å ha den i denne M3en vel. Men kr, plass og tid, spiller mye inn om dagen. :shock:

Skrevet
CSL er heftig :) Ikke mange som har en slik motor.

Nei, å selv om det bare er andre kammer på csl kontra m3( sies det), så er det gøy å ha en fult lovlig og inntolla csl motor.

Er usikker på sprut, org ecu, med eller uten vanos og med justerbare kamdrev.

Om noen vet om en vraka E46, samme hva, som jeg kan kjøpe hele el nettet/ kablen, venstre abs føler bak, grunnmodulen, rattstammen med alt på og rundt, tennings lås med nøkkel, ews boksene, lys bryteren og mulig speedoen.

Noen som vet om dette til en hyggelig penge/ bytte??

Da blir det mulig org ecu, ESS program/ chip og mapping :D

Noen som vet om carbon luftboksen til S50 passer på S54?

Ja veldig sjelden vare dette her. Så en E46 M3 på mobile.de som skulle selges i deler, det meste var på den bilen, så der har du mulighet til å fa tak i no deler du trenger.

Hvilke kammer er det i CSL? Mye som skiller fra original S54?

Hvordan passer S54 i E36? Mye jobb med bunnpanne osv for å få den i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...