Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet om flere M3 E46 på hoggerne i Sverige.

Vet ikke helt forskjellen på kammene, men med carbon boks og annen ecu, så mener BMW at CSL har: 360 HK ved 7 900 rpm, 370 Nm ved 4 900 rpm og org M3: 343 HK ved 7 900 rpm, 365 Nm ved 4 900 rpm.

Så med litt små mods på sprut siden, så skal det vel gå ann å få litt mere vel. :D:D

Skrevet
Jeg vet om flere M3 E46 på hoggerne i Sverige.

Vet ikke helt forskjellen på kammene, men med carbon boks og annen ecu, så mener BMW at CSL har: 360 HK ved 7 900 rpm, 370 Nm ved 4 900 rpm og org M3: 343 HK ved 7 900 rpm, 365 Nm ved 4 900 rpm.

Så med litt små mods på sprut siden, så skal det vel gå ann å få litt mere vel. :D:D

Ja blir spennende å se :) Skulle det bli for lite krutt har du vel gode erfaringer med kompressor, he he

Skrevet

I dag har jeg gjort litt smått med CSL motoren, nå er det bare nye bolter på veiv og råder, noen nye simmringer og litt shine, så skal den helt i sammen. :D

Skal prøve bunnpanna om alt passer osv etter ombygginga.

gu5c89qbtmngqarf9lxo.jpg

gjjhbi0nx7f2mrw9ldr9.jpg

qfhuhggpj0g909v1e9nu.jpg

Skrevet

Fytti, dette blir kjempe bra! Lurte på den derre massa du brukte på understellet. Hva heter den ?.

Og så du hadde handla de RC felgene fra danmark, har du noen side du handler fra eller er det bare bekjentskaper? Må bare sies du er jævlig flink ! Men hva sier kona til all denne hobbyen? hehe

Jeg skal sikle på denne på CC treff vaffal, det er snickers og twist.

Skrevet

Skal selge minst 1 sett med de BBS RC i 18".

Bud over 13 ved rask handel.

Den massen var Kent, men kan bruke mye annet også.

Skrevet
Hva er prisen for å få pusset opp slike felger a? Tenker på lakk senter, polering av ring og fiksing av muttere

Ta av klar lakk greier du selv, se alle tråder med opp pusing av felger her.

Så er det lurt å kalk blåse sentra, da blir dem knall bra. Der koster ikke mye, skruene kan du blåse/ pusse litt å sende dem til gulling. Det koster 200,-kr :D

Skrevet
Hva er prisen for å få pusset opp slike felger a? Tenker på lakk senter, polering av ring og fiksing av muttere

Jeg kjenner en som pulverlakkerer 4 felger for 2lapper.. bare å si ifra;)

Skrevet

Ja, 2 stk som kan bli en, og deler til CSL motoren også. :D

Hm, hva skal du ev ha for disse boltene da? Skal jo ikke overlade jeg og de org holder fint 0.6 som jeg kjører på E46 M3.

Skrevet
Ja, 2 stk som kan bli en, og deler til CSL motoren også. :D

Hm, hva skal du ev ha for disse boltene da? Skal jo ikke overlade jeg og de org holder fint 0.6 som jeg kjører på E46 M3.

Nei, de originale skal holde i massevis. Men syns jeg så du skrev at du skulle kjøpe nye bolter til veiv og da har jo jeg helt nye ARP til det. 700kr?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...