M3 Yngve Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Skrevet Mars 15, 2010 Takk. Men ikke gidd å kopier noe som ligger fra før, de bildene ligger jo der.
RoaldJ Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 ...patient my friend, Yngve... ser han har 5 innlegg.. så han er nokk ny her ser bra ut foresten.. "trykker på _liker_knappen"
M3 Yngve Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Skrevet Mars 19, 2010 er tøft med liten bil med stor motor! Takk takk.
Mr.Silver Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Dette blir rått Ser ut som du gjør en sykt bra jobb
JulianS Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Men har ikke delgass noe å si? Jeg hadde aldri bytta ut luftmassemåler med map-sensor... samma faen hva du sier så kan ikke en map-sensor måle annet enn luftmengde, en luftmassemåler registrerer både mengde og tetthet på luftmengden... hva gjør en map-sensor bedre enn det?
M3 Yngve Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 Bruker el gass jo, og bruker gass spjell sensoren og temp giver. Funker jo sykt bra på M3 jeg nå hadde med kompressor da. Gjør det mye for plassens skyld da.
pIMp Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Men har ikke delgass noe å si? Jeg hadde aldri bytta ut luftmassemåler med map-sensor... samma faen hva du sier så kan ikke en map-sensor måle annet enn luftmengde, en luftmassemåler registrerer både mengde og tetthet på luftmengden... hva gjør en map-sensor bedre enn det? Vil anbefale deg å lese denne artikkelen, da får du litt grunnleggende kunnskap om hvordan dette virker: http://www.carcraft.com/techarticles/el ... index.html
JulianS Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Har litt kunnskap om hvordan det virker men du får meg ikke til å forandre mening
Elliott Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Gleder meg til å se denne ferdi, hvit E30 M3 er ikke feil, vurderte min E30 hvit men valget falt på orange, ser veldig bra ut så langt
Spiritus Sancti Skrevet April 18, 2010 Skrevet April 18, 2010 Yngve er stuck i Milano pga fly-stoppen.. Men han kommer sterkere tilbake om noen dager..
M3 Yngve Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Yngve er stuck i Milano pga fly-stoppen.. Men han kommer sterkere tilbake om noen dager.. Gjør lite med denne bilen om dagen, den blir nok ikke ferdig på leenge. Siden den ikke er vært regga i Norge mere enn 6.5 år, er det greit at det den ikke blir ferdig så fort. Håper på neste vår, sommer eller høst. Skal bygge minst 3 stk E46 318 til M3 førts og en helt grei bane bil igjen. Det blir mest sannsynlig E46 M3 med V10 M5 motor, den skal stå ferdig til neste vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå