Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men har ikke delgass noe å si? Jeg hadde aldri bytta ut luftmassemåler med map-sensor... samma faen hva du sier så kan ikke en map-sensor måle annet enn luftmengde, en luftmassemåler registrerer både mengde og tetthet på luftmengden... hva gjør en map-sensor bedre enn det?

Skrevet

Bruker el gass jo, og bruker gass spjell sensoren og temp giver. Funker jo sykt bra på M3 jeg nå hadde med kompressor da.

Gjør det mye for plassens skyld da.

Skrevet
Men har ikke delgass noe å si? Jeg hadde aldri bytta ut luftmassemåler med map-sensor... samma faen hva du sier så kan ikke en map-sensor måle annet enn luftmengde, en luftmassemåler registrerer både mengde og tetthet på luftmengden... hva gjør en map-sensor bedre enn det?

Vil anbefale deg å lese denne artikkelen, da får du litt grunnleggende kunnskap om hvordan dette virker: http://www.carcraft.com/techarticles/el ... index.html

• 4 weeks later...
Skrevet
Yngve er stuck i Milano pga fly-stoppen.. Men han kommer sterkere tilbake om noen dager..

Gjør lite med denne bilen om dagen, den blir nok ikke ferdig på leenge. Siden den ikke er vært regga i Norge mere enn 6.5 år, er det greit at det den ikke blir ferdig så fort. Håper på neste vår, sommer eller høst.

Skal bygge minst 3 stk E46 318 til M3 førts og en helt grei bane bil igjen.

Det blir mest sannsynlig E46 M3 med V10 M5 motor, den skal stå ferdig til neste vår. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...