Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
du får vel lagt et par striper uansett :)

Ja, så har jeg noen gode kompiser med noen greie biler som jeg kan få låne noen runder. Så litt ratting skal det da bli. :D

Skrevet
hehe høres godt ut... disse du skal bygge om skal de regges og godkjennes el blir det banebiler for å selge el hva er planen?

De blir forhåpentlig godkjent og bygges om så lik som M3 som mulig, kun dasjbord og noe småtteri som blir igjen av 318.

Blir helt vanlige biler med skilter, ny lakka og meget strøkene.

Den første kommer fra lakk og ombygging av bakskjermer til uka håper jeg. Så den blir leverings klar mitt i mai, om biltilsynet er med oss da. :roll:

Skrevet
hehe høres godt ut... disse du skal bygge om skal de regges og godkjennes el blir det banebiler for å selge el hva er planen?

De blir forhåpentlig godkjent og bygges om så lik som M3 som mulig, kun dasjbord og noe småtteri som blir igjen av 318.

Blir helt vanlige biler med skilter, ny lakka og meget strøkene.

Den første kommer fra lakk og ombygging av bakskjermer til uka håper jeg. Så den blir leverings klar mitt i mai, om biltilsynet er med oss da. :roll:

Intressant 8)

• 2 weeks later...
Skrevet

Da er 318 godt i gang til å bli "M3". Henta den fra ombygging av baksjermer og lakk i går. Nå er den snart ferdig inni, mangler kun låser, håndak og dør trekk, så er det meste på plass inni og baki.

Så blir det å hogge M3en og skru over motor, gir og alt under stellet med tilbehør i løpet av neste uka og litt i morgen.

zbukoy1v3v0q9yk90mo8.jpg

ji0apunl33gzsbq82quu.jpg

h1ixedd7quu9u9k0xfu6.jpg

stgr88h294xjvr0to7k9.jpg

rv4co266ney4evh8m7zw.jpg

v2f1lx1v7o28e8rrboqe.jpg

xfc5nthj4gdhku4kunnk.jpg

lky1mwgu9h1j96uzl4gi.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...