M3 Yngve Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 I går ble det "mekket" el gass, sport knapp og clutch føleren ble kobla opp. Tror det gikk minst 7 timer med 2 spesialister på sånt og jeg som hjalp til det jeg kunne. Men nå funker alt likt som på en org M3, kun noen lys til sol skjermer og kruskontrollen som ikke finker. Så min ide, om noen skal bygge om til M3 av en E46, kjøp en venstre rattet. Sparer mye tid og ikke minst hode bry. Er MASSE som ikke er likt osv. Bilen blir nok ferdig i dag. Bare å levere skilter og bestille time oss biltilsynet.
carlhaakon Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 Du skal ha skryt får og stå på når du først starter å bygge. du har jo bygd masse biler på en så kort tid. jeg ville brukt flere år på ting du bruker noen måneder på. jeg er vertfall imponert over hvordan du får det til
M3 Yngve Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 Takk takk. Liker å få ting gjort, men skal jo sies at vi er to som har litt kunskap og liker å stå på. Ikke minst masse bra verktøy og bra sted å stå. Nå er bilen ferdig nesten. Vært ute på første kjøre tur i dag og fått 4 hjulskontroll og lys justering. Har litt igjen inni og noe småtteri, så er den fiks ferdig. Så skal ringes biltilsynet på fredagen og bestille time så fort som F. Så kommer for salg på dagen etter at alt er godkjent Pris: 395 000,-kr Syns den ble ganske så fin jeg.
e30 tic Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 ble stilig den der.la merke til en ting sitter batteriet forran org på m3? Hvordan er vekt fordelingen på disse bilene, den blir vel veid snart hos bt også
BmwKlovn Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Så du er med på den bilen der du ja.. Sinnsykt fin bil! ;D
M3 Yngve Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Skrevet Mai 13, 2010 Takk takk. Ja, Stig og meg som bygger om noen biler om dagen. Bare denne blir solgt, skal vi bygge en coupe til og en sedan, fikk endelig svar fra biltilsynet på sedanen i går. Holdt på snart 6 mnd for å få det til, så her gis ikke tips lett bort, he he. Ja, 318 har batt foran dessverre, men kommer et fint sort deksel over der, så syns ikke så mye da. Skal bruke et mini batt ved vising. Mulig vi må bytte til lett vekt seter og trylle mye pga vekta.
Gjest atlis Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Om jeg skulle ha kjøpt en ombygd e46 m3 til 400blås ville jeg vel hatt lakkert motor rommet også. Ikke kom med at hvitt fort blir skittent, haha. Det skal vaskes like mye som bilen på utsia.
thorbis Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 kom ikke alle e46 med ulakkert motorrom da? koster jo peng og lakkere sånt. sett det på mange e39 at det ikke er lakkerthverken i motorrom og under matter baki. fin bil yngve.
M3 Yngve Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Skrevet Mai 13, 2010 Ja noen følger jo med. Ingen M3er kom med lakka motorrum i samme farge. De mørke bilene hadde matt svart motorum og de lyse matt grå, eller noe. Så er jo ikke den levert i hvit, så da syns jeg den blir så lik en orginal M3 som mulig. Ikke mye som syns av lakk oppi der heller. Men takker for klager også jeg.
Mikael-B Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Bilen ble kjempebra Dere har god ståpå-vilje hvertfall
M3 Yngve Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Skrevet Mai 13, 2010 Bilen ble kjempebra Dere har god ståpå-vilje hvertfall For virkelig håpe biltilsyn gutta har god dagen når jeg skal ditt. Skal bestille time i morgen.
Mikael-B Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Etter egne erfaringer må jeg si at de aldri har hatt god dagen hittil
G-RACING Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Er mektig imponert over "stå på viljen", det går jo alltis så kjapt med deg! Lykke til med BT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå