Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ja, har vel en E30 M3 som det ikke går så fort med. Men det skyldes mest at jeg driver med mye annet for å leve og at den må være i Norge 3 år til, før jeg ev får godkjent den med noe annet en S14 motor.

Er jo også bedere å ha den på lur, en kr i banken. Går jo ikke ned i pris disse E30ene, og spes ikke M3.

Samler deler til den gjør jeg, så ikke mye som mangler nå. Noen kule stoler og div er det jo.

Skrevet
Ja noen følger jo med.

Ingen M3er kom med lakka motorrum i samme farge. De mørke bilene hadde matt svart motorum og de lyse matt grå, eller noe.

Så er jo ikke den levert i hvit, så da syns jeg den blir så lik en orginal M3 som mulig.

Ikke mye som syns av lakk oppi der heller.

Men takker for klager også jeg. :D

haha, klager ikke. Min mening er bare at det hadde vært mer stilrent med strøkent hvitt motorum. Men ellers er det ett jævli mandig prosjekt. Skal ha nøtter til og ta sjangs på den elektronikken der for og si det sånn. Og i tilegg har du viljestyrke og pågangsmot som en jævla hest ser det ut som. Bra jobba, stå på!! ;)

Skrevet
Fy F**N og bra detta blei ! Mye koster det å få tak i fult sett med skjermer, panser og fangere? Har jævli lyst til å bygge om selv :)

Vet ikke helt, for jeg har kjøpt en hel bil.

Men bare å bygge en selv, lykke til. :D

Skrevet
drit bra:)

du får hilse gutta der oppe... kort ventetid og tydligvis.

Lykke til

Takk takk. :D For håpe de er like raske som å få time.

Noen som vet om noen andre E46 couper som er godkjent ombygd, utenom de til SS perf, med tuv papirer?

Vet om en sedan, den gromme til Jeppe, men kjenner ikke til noe couper. Noe som har hørt om noen?

Skrevet
Hva slags bil kjører du til vanlig Yngve?

:o

Hiace seff. :D

Hehe, fin frakte bil da, men må si etter å ha sett dine prosjekter så jeg for meg noe av det ekstreme, men jaja syntes jeg stadig ser folk fra Sandefjord her inne men ser aldri noe "tøft" på veien? Skuffende... >_<

Skrevet

Jeg er lei av å tøffe meg på veien, så lager heller "greie" biler til andre og bane biler til meg selv.

Kjøre runder i Sandefjord er harry vet du. :wink:

Men vi samla da 22 biler kun fra Sandefjord en mandag på Rudskogen, her om dagen. Da var det mange som ikke hadde bil eller var med også. Tror nok lille Sandefjord har mare grombiler, en et lite tettsted ellers. Men de fleste er voksene guttunger, som ikke gidder å kjøre runder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...