M3 Yngve Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Skrevet Juni 6, 2010 Jo takk, men dette er en bil jeg skal ha en stund ( ja da, ja da, det har jeg sagt før ) så den skal lages etter alle kunstens regler for å holde og holde. Skal lage den, både økonomisk riktig. vedlikeholds fri og mulig miljø venlig. Har også bestemt meg at etter denne og E30 M3 står ferdige, så skal det ikke bygges noe nytt gromt prosjekt på noen år ( jo en "grei" vinter E30 må jeg jo ha, he he) Bare for salg og kunder skal det jobbes da. Skal ha meg båt ettervært igjen også, ikke bare drive med disse gamle bilene.
Thunegutt Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Får ikke alt med meg her! Skal du ha V10`n i M3 E30`n?
M3 Yngve Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Skrevet Juni 6, 2010 Får ikke alt med meg her! Skal du ha V10`n i M3 E30`n? Nei, den har en M3 E46 CSL motor i seg snart. Blir å lage en gøyall hybrid. Dvs 318 E46 front, med E46 M3 bak del, og alt M3 E46 styling/ look, V10 M6 motor, med data sprut eller org Ecu, ikke noe over lading ( det trengs ikke med det første, håper jeg da ) M3 E92 6 trins ZF kasse, nye custom bære armer, mulig største bilstein som Morgan kan oppdrive, mulig K-sport bremser rund baut, igjen om GS er snille med meg. Så blir det Linderud WRC bur, 2 stoler, carbon dører, laxan ruter osv osv. Håper på å stå ferdig tidlig til våren.
Spiritus Sancti Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Da får du kjøpe en grom båt, så låner jeg den når jeg får tatt båtførerprøva? Takk for det!
Thunegutt Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Får ikke alt med meg her! Skal du ha V10`n i M3 E30`n? Nei, den har en M3 E46 CSL motor i seg snart. Blir å lage en gøyall hybrid. Dvs 318 E46 front, med E46 M3 bak del, og alt M3 E46 styling/ look, V10 M6 motor, med data sprut eller org Ecu, ikke noe over lading ( det trengs ikke med det første, håper jeg da ) M3 E92 6 trins ZF kasse, nye custom bære armer, mulig største bilstein som Morgan kan oppdrive, mulig K-sport bremser rund baut, igjen om GS er snille med meg. Så blir det Linderud WRC bur, 2 stoler, carbon dører, laxan ruter osv osv. Håper på å stå ferdig tidlig til våren. Det blir tøft
M3 Yngve Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Skrevet Juli 20, 2010 Da er M3 E30 satt bort en stund, blir å ta den frem når jeg har plass, tid og økonomi til å gjøre den ferdig. Står godt oss Fredrik og hans E30 prosjekter. Min skal være ferdig før hans "M3" E30 så.
winchester Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 Hehe, her var tråden din ja Yngve. Hadde helt glemt av at du også holdt på med E30'en her, ble så opptatt av E46 en stund tilbake. Så det er denne kommende skjønnheten som skal få seg CSL motor?
M3 Yngve Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Skrevet Juli 29, 2010 Ja, trenger å ble gammel nok til å få ting godkjent, så blir vel ferdig neste vinter den.
M3 Yngve Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2010 Nå er planen å sette M3 E30 sammen å la det bli litt mere bane bil en planlagt. Blir nok M5 E34 diff med annen spærre del, ppf svikstål aksler osv. Må bare få solgt uanna litt biler og div, så skal nok denne stå klar til våren.
M3 Yngve Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2010 Høres bra ut det her Yngve! Ja, for denne karen skal ikke stå på sidelinja å se på i 2011.
Dirty Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Jo takk, men dette er en bil jeg skal ha en stund ( ja da, ja da, det har jeg sagt før ) så den skal lages etter alle kunstens regler for å holde og holde. Skal lage den, både økonomisk riktig. vedlikeholds fri og mulig miljø venlig. Har også bestemt meg at etter denne og E30 M3 står ferdige, så skal det ikke bygges noe nytt gromt prosjekt på noen år ( jo en "grei" vinter E30 må jeg jo ha, he he) Bare for salg og kunder skal det jobbes da. Skal ha meg båt ettervært igjen også, ikke bare drive med disse gamle bilene. Hehe begynner du å bli voksen eller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå