Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svarte jeg ikke på det da ?

Men E34 M5 diff, PPF sviktstål aksler, K-sport racing coilovers, med ordentlig coilovers bak, alu travers foringer, Millway foringer i bærearmene bak, Millway justeringer på kamber og tou, Millway 60mm pinnebolter i nava.

Så¨blir det vel noen greie deler i forstilliga også. :D

Venter på 6 trins kasse fra UK, org M3 E46.

Skrevet
Takker.

M3 skal jeg hente til uka er planen. :D

Ok, den har ihvertfall bytta plass. Nå står den der den hører hjemme 8)

Så litt ensom å forlatt i det store rommet der. Har du noe å få luft i hjula ute oss deg ?

Ja, har vært noen nisser å bytta til vinterdekk der siste dagene. Men det skal ligge en sånn blåser der.

Skrevet

spennende oppgraderinger.

Jeg har ikke kjørt istykker 325 bakstillingen min enda... Gått med sveisa diff i snart 3 år, og mye slark i knutene, men har tålt en 3,8 motor for det! Men er vel ikke dermed sagt det ikke skjer :P

Har jo ikke så veldig mye grep heller da.

Hvordan hjulvinkler skal du ha bak? Og hjul/dekk for densaks skyld

Skrevet
Med så rått og påkostet understell, hvorfor velger du da å bruke K-sport coilovers? Jeg har aldri prøvd det selv, men har hørt det er søppel!!!

Kosta meg lite og har et M3 bein som er bøyd. Kunne sikkert levert det i bytte, på noen andre.

Hva skal jeg da kjøpe ?

Skrevet

Er litt enig, Itrax er jo konge da, men det koster også. Lurt litt på Avo sine bak.

Får ikke KW 3 til E30. Ja, jeg har prøvd det på M3 E46en. Meget fornøyd med det

Skrevet
har du yngve prøvd kw3??

KW V3 er det samme som KW V2, bare med justering av retur på demperen. Dette er også "street-kit" Skal en ha bedre kit, beregnet for banebruk, så er KW clubsport ganske bra. Top of the pop er jo KW Comeptition 8)

Skrevet
Itrax slår vel KW ned i støvlene tror jeg da. Får man KW comp til E30 da?

KW Competition er noe av det bedre en får. Om det er bedre eller dårligere enn Intrax vet ikke jeg, da jeg ikke har prøvd noen av de.

3 veis Competition koster litt over 50 lapper til E36. Om de kan bygge dette til E30 er jeg litt usikker på, men skal ikke se bort ifra det. Ellers kan du jo bygge om til E36 forstell :P

Skrevet

KW Competition er noe av det bedre en får. Om det er bedre eller dårligere enn Intrax vet ikke jeg, da jeg ikke har prøvd noen av de.

3 veis Competition koster litt over 50 lapper til E36. Om de kan bygge dette til E30 er jeg litt usikker på, men skal ikke se bort ifra det. Ellers kan du jo bygge om til E36 forstell :P

50 lapper??

Det er jaggu nok for en middels arbeider ja!!! Det er jo bare slikt jeg kan drømme om, men egentlig så tror jeg at et sett til halve prisen holder bilen like godt på plass med meg som sjåfør...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...