Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja Intax koster fort 40+ det også. Har også tro på skjøføren og ikke alt dette med flotte ting.

Denne bilen blir faktisk ikke så dyr, da jeg bytter, selger og finner billige deler. Men er bremser og dempere ikke jeg blir sikker på helt enda.

Skal bruke E46 M3 kalipere tror jeg, da jeg har en del felger som ikke svelger big brakes kaliptere.

Har lyst på Perfomamchefrictions skiver og klosser, men det er dyrt.

E36 forstilling er uaktuelt, det blir ikke riktig geometri. Da skulle jeg godt for E46 M3 spindler, men tror det blir samme gale geometri ¨på de også.

Skrevet

Jeg kjøpte xyz til e30 som skal på e21n min. Såg mye bedre ut en k-sport settet jeg hadda på gamle e30n ihvertfall. Så er det ekte coilover bak. Kjøpte mitt på ppf.

Skrevet

Jeg har ekte coil bak, her racing utgaven av K sport sine. Nesten sikker på de er laga oss naboen der borte i Kina.

Noen som har prøvd Avo sine som de selger på PPF da ?

Skrevet

har lest litt på ppf forumet om dei avoene dei har.ser ut som dei er fornøyde dei som har kjøpt.kan velge ka fjærer du vil ha og.vis det blir til att eg beholder de kw settet eg har fremme så skal eg ha sånne avoer fra ppf bak eg og.gi ein lyd vis du kjøper dei?

Skrevet

Di fleste som kjøper avo på ppf kjører bare drag. Så jeg tror at di blir litt for softe. di er vel justerbare i alle retninger da men. vet ikke hvor harde du får dem.

Skrevet

Jeg har hatt sånne, men fikk kjørt bare litt på veien. Kan justere dem harde og slakke. Så kan man kjøpe med andre fjærer også som nevnt.

Har lyst på dem bak, men foran er jeg u sikker.

Har du KW V2 nå ?

Skrevet
Nesten sikker på de er laga oss naboen der borte i Kina.

De blir ikke laget hos naboen, men i samme fabrikk.. :wink: Snakket med en svenske som hadde vært på fabrikken der nede å sett, og det er laget på samme sted. Same shit, differen`t name...

Skrevet
da har eg,men kun fremme.passer dei avoene rett på bak??har hatt avo på eit par cosworther eg har hatt,men den gangen va da berre kjempe greier og ha coilovers.va bra uansett liksom.hehe :)

Ja, men er vel noe med på fyllings røret eller noe som må flyttes.

Har du KW 2? Er de stive nok til aktiv banekjøring ?

Skrevet

Jeg skal bytte til KW V2 i løpet av vinteren, men er litt redd for at den skal bli for blaut på ræva... Er jo justerbare på stivheten den Koni demperene, men spørst om det blir stivt nok. Da blir det kjøp at stående fjærben bak på meg og.

Skal du ha noe som koster mer enn Intrax kanskje? Sjekk ut Moton, de koster 13.333 DOLLAR til E30. 4 veis justerbare.

Skrevet

Moton er helt konge. En kompis av meg har kjøpt noen brukt til E46 M3. De er så lette og er en fryd på vei og over konge på bane.

Men min M3 skal ikke koste allverden, liksom noe av vitsen når jeg bygger bil. :D

Har snakka med Kenneth Olsen, som kjørte den gamle orange Monshine Racing E30en. Han prøvde Avo sine, kjøpte av PPF. Kjøpte med stiveste fjærer, men ble ikke stiv nok og var bare dritt. Begynnte å lekke etter kort tid, og PPF ønsket ikke å gjøre noe med problemet. Så tror de racing K-sportene er greie nok for meg.

Kw er for slapt, K-sport, D2 og XYZ er jo samme og har ikke råd til Intrax og de gull demperne. :D

Så tror jeg bruker de K-sport nå første sesong. Blir jo mest bane kjøring på den bilen.

Så blir nok den satt opp til godkjenning ettervært. :D

Skrevet

prisen er pr.stk ray=) så ca dobelt så dyrt som k.sport.. men klart det er sikkert bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...